WORLDCUP 2010 : DEMAM SEMAKIN HAMPIR


Selamat tengahari ye semua,baru balik dari Masjid India dan korang jangan salah faham ye.Saya pergi Masjid India bukan dengan niat belajar menari bngra mahupun beli daun kari.Seperti biasa menjadi driver kepada Datin Seri aiensepet.Baru habis kecilkan gambr2 even Digi hari tu dan mengarang seditkit demi sedikit entri Digi Break Free (wah teramat skema ayat.Tak boleh blah).Kepada CikHel & Eny saya dah send gambar2 tersebut ke e-mail kamoo berdua ye.Tadi saya dah ada idea nak update entri tersebut tetiba di kala saya nak buka Photoshop CS4 tetiba screen yang mempunyai warna-wrani bertukar menjadi hijau lalu membuatkan mood edit gambar hilang serta merta.ces!

Semalam saya ada tunjuk iklan Pepsi Worldcup 2010.Ni ada lagi satu iklan Worlcup 2010 yang bagi saya menarik jugak.Iklan Nike - Write The Futute.Kenapa saya cakap iklan ni menarik?Ok simple je dalam iklan ni ada jalan cerita yang menceritakan tentang apa yang akan terjadi sekiranya mereka berjaya menang dalam perlawanan.Bintang2 yang ada kat dalam video ni ialah Drogba, Canavaro, Rooney, Ribery, Ronaldinho, dan juga Ronaldo (si pelakon hebat!).Bab yang lawak bila time Rooney tengah bawa bola then pass tapi Ribery degan selamba rampas bola tu.So korang bolehla tengok video ni :






Apa pendapat korang pasal iklan ni?Kreatif tak?

p/s :

* Ada sapa yang minat kumpul kasut Adidas tak?Korang pernah tengok kasut Adidas Samba Classic.Saya memang minat nak beli kasut ni.Kalau korangpun minat nak beli korang boleh guna service vsHub sebab murah dari harga biasa yang dijual kat Butik.Apa yang korang kena buat ialah register dengan vsHub dan diorang akan uruskan.Korang just bagi duit je.




* Nampak cam pelik kan post ni?Citer iklan Nike tapi promote kasut Adidas.Sebenarnya saya tak suka barangan Nike saya suka iklan je.hak3
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails