IKLAN WORLD CUP YANG BEST - PEPSI COMMERCIAL FOR WORLD CUP


Hye selamat tengahari,baru bangun ni.Mengantuk tahap gaban.Saya agak rasa tak best sebab dari semalam setting domain untuk Cikhel still tak boleh redirect.Mungkin ada something dengan setting DNS NetKl kot yang saya tak tau sebab saya tak guna NetKL saya guna Godaddy.Amacam international tak domain saya.Setakat ni saya puas hati dengan service Godaddy.Ramai yang tanya saya kenapa tak nak export gi wordpress then guna self hosting. Jawapannya MALAS!hak3...

Saya tengah atur gambar2 Digi Breakfree Party untuk buat post.So tunggu jelah ye sebab saya tengok dah ramai orang post pasal event tu.Yelah nak menang Blackberry kan.Siapa yang tak nak.Tapi kali ni saya nak guna photoshop tu yang ambil masa sikit.Takpe usaha kena keras baru boleh dapat habuan.Hari tu saya buat post kalah so kali ni kene tingkatkan kawalan keselamatan supaya boleh menang.hoho...

Hari tu masa tengok Prince of Persia saya ada teruja tengok dua benda.Satu ialah kecantikan Princess Tamina dan yang kedua satu iklan kreatif dari Pepsi.Bagi saya iklan Pepsi tu memang best bukan sebab apa sebab jalan cerita dia memang menarik.Korang mesti pernah tengok tapi saya tetap nak tunjuk jugak.






Apa yang best dalam ni ada Akon beb sebab lagu ni memang lagu Akon tajuk dia Oh Africa.Dan dalam iklan ni juga ada 5 top Worldclass player iaitu Lampard ,KakaArshavinHenry dan Drogba (saya benci dia sebab dia pelakon hebat).Tapi yang musykilnya mana Torres.Bukan dia salah sorang star Pepsi ke?Ini tidak adil!

Saya ada lagi satu iklan Worldcup 2010 yang best & menarik.Nantilah saya reveal.Apa iklan Worldcup 2010 yang korang tau & best jom kongsi2.

p/s :
- Wah bestnya cuti seminggu,boleh rileks macam boss walupun kene jadi driver.hahaha
- Dengar cerita bola rasmi untuk Worldcup 2010 Adidas Jabulani dah ada kontroversi...






Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails