ENTRI SANTAI HARI SABTU : PARAMORE - THE ONLY EXCEPTION

Hye morning,sementara tunggu task so saya mengular jap kat pc berinternet ni utnuk update blog.Biasalah orang kata kerja di hari sabtu ibarat budak2 main pasir (ada kena mengena ke?).So macam yang korang tau saya dah launch blog baru semalam (ces perasan dah macam PM plak).Kalau rajin korang masuklah tengok sebab baru satu post dan saya masih tengah 'renovate' template tu.Tunggu dalam beberapa hari BeanMoreno.com akan beraksi hebat.Korang jangan takut blog ni tetap saya akan update just saya nak asingkan 'some element' masuk sana.


Korang mesti ada satu band yang korang minatkan.Tak kisah lah Wali Band sekalipun.Saya minat & suka dengar lagu Paramore.Sebelum2 ni Paramore banyak keluar dengan lagu2 keras dan emo.Contohnya macam lagu 'Misery Business' & 'Ignorance'.Tapi kali ni Paramore ada single baru yang bertajuk 'The Only Exception'.Masa dulu saya minat Paramore sebab vocalist dia Hayley William tu memang cute.Suka tukar2 colour rambut.Tapi 'at last' bila dengar lagu2 dia memang best.

'The Only Exception' ni adalah lagu single slow dari Paramore.So kalau agak2 nak santai or nak 'relax' boleh lah dengar lagu ni sebab 'cool' je.'First time'lah saya dengar Paramore buat lagu slow.Kalau tak lagu2 dia semua boleh kas gegendang telinga meletup (memang kalau orang2 tengah gaduh dengan awek or boyfriend akan dengar lagu dia).Harap2 korang enjoy lah lagu ni ye :





p/s :

* Vshub ada buat promotion baju.Kalau korang terasa nak bergaya dengan pakaian ala2 pergi zoo boleh lah usha2 line kat vshub sebab murah.Just register je (tupun free) then order.





Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails