TERIMA KASIH LANA NORDIN YANG MANTAP


Selamat petang,terasa bosan bila duduk rumah tak buat apa2.So selaku surirumah 7 hari saya akan update blog dengan rajin nya sebab saya still tak tau situasi office baru nanti.Harap2 boleh online seperti biasa ye.Jadi tanpa rasa bersalah saya up kan satu post ni.Sebelum tu saya nak announce yang cikhel dah pakai domain sendiri.Sekarang bukan Helenalatisha tapi cikpoyo oops cikhelena ok.So sila update ini barang.


Saya seharusnya berterima kasih kepada artis seksi yang sememangnya seksi dan mempunyai susuk badan yang menarik iaitu Lana Nordin sebab dia membuatkan blog saya meriah.Sayapun tak pasti apa yang korang cari pasal Lana Nordin kat dalam blog ni.Tapi mintak maaf tiada gambar naked Lana Nordin di sini sebab ini bukan blog lucah ye.Kalau ada gambar Lana Nordin naked sayapun nak (ooops.takdelah main2 je).Sejak entri CELEBRITY WHO STINKS blog ini meriah dengan readers yang ingin mencari info or gambar pasal Lana Nordin.Tak dinafikan minah ni memang hotpun dan kat google Lana Nordin merupakan satu keyword yang hot mengalahkan Lana Lang.


Hm,tapi yang tak bestnya bila ada pulak keyword2 tak best masuk dalm blog ni.Sayapun tak faham macam manalah boleh tersesat pulak keyword2 yang sebegini rupa.Terasa macam blog ni kehilangan kesuciannnya.hak3...


Kadang2 rasa macam kelakar bila tengok keyword yang no 2 tuh.Itu kerja gila beb.Tak sanggup saya buat benda2 macam tu mau kena potong gaji saya tau tak?Anyway thanks to all readers dan pencari gersang sebab tersesat masuk blog ni.Saya tak mintak tapi korang yang tersesat ye jangan pulak report polis cakap blog ni bagi wrong info sebab nanti korang yang kena balik.hak3...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails