BELI ONLINE DENGAN VSHUB ANDA BUKAN DAPAT SATU TAPI DUA

Selamat tengahari ye semua,Bean Moreno masih ada mood sedikit untuk menulis dan itu adalah lebih baik dari tiada langsung dan tak menulis langsung bak kata orang 'Mood Ke Laut'.Sebelum ni asyik buat review iklan je (ala biasalah dah takde idea so Youtube akan menjadi sasaran).Hari ni saya nak share something pasal beli barang online.Saya tau ramai kaki2 shopping suka cari barang online dan saya dah jumpa cara untuk beli barang 'oversea' yang murah dan mudah.Korang boleh beli dari portal2 terkenal macam Amazon dengan mudah dan yang penting lebih murah dari pasaran Malaysia.

Korang pernah dengar pasal vsHub tak?vsHub ni adalah hub yang boleh korang gunakan untuk ber'shopping' secara online.Macam yang korang tau kalau kita tengok harga2 barang2 'branded' kat butik memang agak mahal.So bila kita berjalan2 untuk 'window shopping' dan masuk butik mungkin tiba2 perut kita akan tiba2 sakit lepas tengok harga.Untuk lari dari masalah sakit perut bila melihat harga barang tu kat butik apa kata kita gunakan vsHub.Kenapa vsHub :

1) BOLEH BELI BARANG DENGAN HARGA KAT US
2) BANYAK PILIHAN BARANGAN BRANDED
3) TAK PERLU BERATUR UNTUK BAYAR SEBAB BARANG AKAN DIHANTAR TERUS KE RUMAH

Jadi kepada korang yang sememangnya 'shopaholic' dan nak jimat duit cubalah shopping guna vsHub ni.Memang berbaloi2 mak cakap nyah (hak3...Sejak bila gua jadi pondan ni?).Korang jangan risau sebab pendaftaran membership adalah percuma dan korang boleh daftar dulu even tak tau nak beli apa lagi.Manalah tau masa depan korang nak beli something sebab kat amazon laptop pun ada jual bukan takat tu teddy bearpun ada tau.So just register kat [sini].Korang boleh shopping barang2 branded US dan juga barang2 Japan.

Ooops saya terlupa nak bagitau ye.Kalau korang beli dengan vsHub korang bukan dapat barang yang korang nak je.Tapi korang juga akan dapat satu alamat rumah kat US walaupun korang takde nationality US dan juga takde passport.hak3...So apa lagi registerlah untuk dapat alamat di US seperti saya :


Jadi dengan rasminya saya dah ada alamat di US dan boleh ber'party' dengan Paris Hilton.Kalau korang nak jadi macam saya dan ada alamat di US disamping shopping online jom REGISTER sekarang sebelum dia letak 'fee' baik cepat ye.Dengan vsHub korang bukan dapat satu tapi dua benda!!!

p/s :

* Nak beli barang2 sila pastikan apa yang ada di US sahaja jangan pulak order barang dari Ivory Coast ye ataupun South Africa.
* Nak tau lebih lanjut silalah masuk web vsHub.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails