AVRIL LAVIGNE - INNOCENT

AVRIL LAVIGNE - INNOCENCE | VIDEO

Salam dan selamat petang.Syok weyh bila cuaca redup-redup dan angin sepoi-sepoi bahasa banjar!hak3...Badan memang letih tapi tak nak tidur sebab takut malam nanti susah nak tidur.So better update blog dari tidur sebab kalau tidur lepas asar orang kata nanti gila!ye ke?




Amacam cute tak awek atas ni?pergh memang saya minat dia dari umur dia belasan tahun (time tu umur saya berapa ntah?).Hari ni nak ajak korang layan satu lagu Avril Lavigne bertajuk Innocence.Sayapun tak pasti ni lagu baru ke lama Jom layan...





Avril Lavigne - Innocence [DOWNLOAD HERE]

OK Best tak lagu ni.Sorry lah saya tak jumpa official video clip untuk lagu ni mungkin lagu baru kot.Bagi yang masuk blog saya asyik tanya apa lagu soundtrack untuk iklan Canon tu nilah jawapannya.So harap korang berpuas hati dan jangan malas-malas search kat Youtube ye.

p/s :

* Korang rasa lagu ni feel tak?Apa pendapat korang tentang melody dia?
* Bilalah Canon nak sponsor blog ni?
* Even dah melantak lontong goreng dan nasi minyak tadi saya masih lapar.Adakah ini petanda yang saya akan gemuk?

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails