KALAU BEAN MORENO MANAGER LIVERPOOL FC | SUKAN


KALAU BEAN MORENO MANAGER LIVERPOOL FC | SUKAN



Selamat petang,fuh mengantuk pulak ni.Saya baru lepas beraya dan pergi open house.Perut dah penuh dah ni.Tapi perut penuh ke tak saya tetap nak update satu entri 'lagha' untuk koang.hak3...Kali ni pasal sukan pulak.Lama dah tak update pasal Team BPL kegemaran saya apa lagi kalau bukan Liverpool FC yang tengah alami kemerosatan prestasi.Malam ni ada match Super Sunday antara Liverpool FC dengan Manchester United.Rival yang memang saya paling benci dalam BPL.

Disebabkan malam ni match penting dan tadipun Roy Hodgson dah call suruh saya hantar formation untuk malam ni so saya dah study kat Football Manager.Saya rasa formation yang best untuk malam ni ialah :

4-5-1 atacking so boleh buat attack dan tidak harapkan counter attack je.

Goal Keeper :
Pepe' Reina

Defend :
Right - Glen Johnson
Left - Paul Knochesky
Center - Daniel Agger
Center - Jamie Carragher

Midfielder :
Left - Joe Cole
Right - Maxi Rodrigez
Center - Christian Poulsen
Center - Raul Maireles
Atacking - Steven Gerrard

Striker :
David Ngog

Amacam show tak taktik ni?Untuk reserve pandai-andailah nak letak siapa main.Saya just boleh bagi untuk first team je.Nak lebih bayar lah.Dengan taktik ni kalau Vidic jadi captan mesti boleh menang 2-1 serius saya cakap.Oklah nak mandi & siap-siap untuk layan tetamu.So enjoy match malam ni because You'll Never Walk Alone.


Prediction untuk malam ni - Liverpool 2 - 1 Manchester United

p/s :
* Kepada penyokong Liverpool sila beri prediction anda OK...
* Liverpool sila bangkit dari mimpi!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails