IKLAN RAYA 2010 PALING TOUCHING | IKLAN


IKLAN RAYA PALING TOUCHING | IKLAN

Assalamualaikum guys?Dah makan?Saya baru lepas dinner dengan aiensepet.Lapar beb sampai dua pinggan makan.Sekejap je dah malam kan so malam-malam ni kalau nak kongsi tips pun macam tak sesuaikan.So saya kasi korang entri santai je.Asyik-asyik nak cerita pasal Kes Bunuh SOsilawati korang pin bosan.Last-last saya syok sendiri je menulis blog.

Last time saya ada share ngan korang pasal iklan raya paling kontroversi dan iklan raya paling kreatif.Kali ni saya nak share dengan korang readers-readers pasal iklan yang saya rasa paling touching raya ni.Pernah layan iklan ni :




IKLAN RAYA 2010 - PKNS

Komen Bean Moreno :
* Iklan ni memang boleh bagi kita terfikir tetntang kekeluargaan
* Even tak melambangkan 1Malaysiapun tapi bila kita tengok ada juga related dengan raya dan kasih sayang.Maknanya iklan ni ada mesej.
* Kadang-kadang terfikir lepas tengok iklan ni,kita sibuk kejar dunia tapi asyik lupa pada orang yang bagi kita tengok dunia.

p/s :
* Apa perasaan korang lepas tengok iklan ni?Apa pendapat korang?

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails