MINI GATH RAMADHAN | BLOGGER DITANGKAP BELI MERCUN


MINI GATH RAMADHAN : BLOGGER DITANGKAP BELI MERCUN

Salam dan selamat berpuasa guys.Percaya tak yang Allah takkan bagi hamba dia susah.Bagi orang yang tak percaya tuhan memang taklahkan.Tapi korang nak tau something tak?Sebenarnya kalau nak diikutkan saya dalam beg duit dah tinggal nyawa-nyawa ikan je dan nak balik Batu Pahatpun tak lepas.Tiba-tiba tadi HR panggil cakap gaji yang dipotong masa saya kat ward tu akan dimasukkan.Tu satu lagi satu tetiba pulak boleh mintak advance gaji.wah!Selamat perjalanan raya Bean Moreno.

Sekarang ni hot pasal freemasonary.Kalau korang nak kata Lady Gaga tu pembawa Fremasonary saya percaya tapi ni sampaikan makanan rayapun korang buat research & kaitkan dengan freemason itu dah melampaulah.Kenapa korang tak cakap kuih samosa tu bentuk 3 segi.Kenapa korang tak kaji seluar dalam Renoma tu segi tiga ada kaitan dengan freemason?Hah karut semua!Bila dah takde kerja manusia akan jadi ciptaan tuhan yang langsung tak berakal.

Oklah kang teremo pulak dengan corak pemikiran konservatif rakyat Malaysia yang terlalu sensitif.Macam yang korang tau last week kitorang buat makan-makan iaitu Mini Gath Ramadhan.Lepas makan kitorang gi jalan-jalan kat Kajang Walk Jalan Reko.

blogger tanpa arah

bila ada yang kata ariffshah hensem


Oklah kita teruskan pada tajuk.Korang mesti nak tau siapa yang kena tangkap beli mercunkan.Fuh memang kerja gila beb.Dengan selamba je dia pergi beli mercun.Nak tau siapa?

mungkinkah ini pengganti Mussolini di Moscow?

Actually dia kena 'tangkap gambar' je masa beli mercun.Ntah apa agenda dia beli bunga api ngan mercun pun kita tak tau.Mungkin nak bawak balik Moscow dan letak mercun thunderclap kat sayap kapal terbang masa tengah training kot.hak3...Sorry ar ariffshah gua main2 je...

p/s :
* Lantak koranglah nak kata ketupat tu Freemason ke apa janji saya nak jugak makan.
* Ada ke patut lemang disamakan dengan organ christian.Mana letaknya akalmu wahai manusia.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails