WEB UNTUK SEND E-KAD RAYA


REVIEW : WEB UNTUK SEND E-KAD RAYA

Hye guys,apa cer?Sekejap je dah petang dah kan.Sat lagi saya nak gi kedai india nak potong rabut sebab rmbut saya dah ala2 Wolverine dah ni.Saya still expect blogger-blogger untuk confirmkan kehadiran Mini Gath Ramadhan esok.Saya takde hal kalau bilangan kurang sebab kalau ikutkan dah ada blogger-blogger lain yang siap book 2 tempat.Kemungkinan Syahirul pun akan turun (mungkin sebab Melz yang bagitau saya).Ingat nak ajak Kak Yan tapi macam jauh je bagi dia.So siapa-siapa yang nak join sila bagitau cepat-cepat ye.


Nampak tak kat atas ni apa?Ni adalah contoh kad raya.Kalau dulu memang syok main-main hantar kad raya.Kalau tak dapat beli buat sendiri pakai manila kad pun jadi janji bagi.Sebab dulu kalau couple tu tak dapat kad raya memang boleh jadi gaduh.Biasanya orang yang hantar kad ni sebab dia tak dapat nak jumpa orang yang dikirim kad tu dan tak dapat nak main salam-salam masa raya.

Tapi korang rasa hantar-hantar kad raya ni relevan lagi tak dalam zaman millenium ni?Ada lagi ke orang hantar kad-kad raya.?Susah nak jawab kan tapi sekarang trend pakai e-card je rasanya.Sebab senang dan sempoi.Masuk web,pilih design,tulis ayat baek sikit then send.Selalunya orang send pakai email.Habis kalau takde email camner?hak3...Biasanya diorang akan hantar e-card ni disebabkan beberapa sebab iaitu :

* Nak save duit beli kad raya.Yelah kad raya paling murahpun RM1,itu 1 kalau 20?
* Malas nak pergi ziarah umah orang tu mungkin sebab ana orang tu ramai.So nak save duit.
* Just nak jaga hati.Mungkin dia bergaduh dengan si penerima ke.
* Stok kad raya kad yang cantik-cantik kat kedai dah habis.Tinggal yang tak cun je.

So dalam entri ni saya nak share beberapa web yang ada service untuk e-card sempena raya ni iaitu :


Ni just sikit je saya listkan.Kira antara top free e-card website la.Kalau nak yang lain sila google sendiri.Apa yang best ialah e-card ni siap ada lagu beb.Korang boleh ubah-ubah ikut hati dan naluri korang.Cubalah sendiri dn kalau rajin hantar lah kat suterablogger@gmail.com satu..

p/s :

* Rasanya antara kad raya vs e-card siapa yang menang?
* Buka radio lagu raya, buka TV video clip raya...Itu menandakan Raya dah dekat...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails