MINI GATH RAMADHAN


EVENT : MINI GATH RAMADHAN

Selamat petang,kejap je dah pukul 2.Ni tengah bikin entri sambil layan cerita Alyssa.Biasalah petang-petang macam ni cerita apa lagi yang best selain sinetron Indonesia.Walaupun Jalur Gemilang dibakarpun kita tetap juga layan sinetron.Itulah keistimewaan rakyat Malaysia yang tak pernah ambil peduli hal-hal yang boleh memecah-belahkan keharmonian.

Oklah entri ni sebenarnya nak bagitau yang saya dan Melz ada plan nak buat mini gath untuk Ramadhan.Dah lama plan tapi disebabkan saya tiba-tiba masuk wad maka plan tersebut terpaksa ditangguhkan sampailah saya agak sihat sedikit. Dah lama rasanya tak buat gath last gath pun main paintball dekat Melawati.Detail mini gath ni boleh usha kat gambar bawah ni :

pic credit to Melz

Hm,kami tak target ramaipun tapi kalau ramai yang nak lepak skali kitorang no hal dan please jangn segan-segan sebab kitorang sama je macam korang blogger.Apa-apa pun kalau korang nak join sila inform kitorang lah ye tak kisahlah telefon ke,ikut facebook ke takpun twitterpun boleh ataupun kalau dah alang2 masuk blog ni just drop komen je sebelum pukul 6 petang sebab saya nak book tempat.

p/s :

* Jangan takut dan risau kalau saya datang bertopeng Kamen Rider ye.Itu langkah jaga-jaga.
* Kami buat gath ni just nak merapatkan silaturahim lagipun dah lama tak lepak ngan Melz.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails