PARAMORE LIVE IN KUALA LUMPUR PRESENTED BY TUNE TALK MOBILE PREPAID


GPLUS : PARAMORE LIVE IN KUALA LUMPUR PRESENTED BY TUNE TALK MOBILE PREPAID

Salam 1Malaysia,hari pertama bekerja memang agak membosankan so kita dah tak boleh nak caka yang Monday itu Blues.Korang apa cerita?Best tak beraya?Saya seperti yang saya dah cakap yang mood beraya saya hanya 25% sahaja tahun ni.So banyak benda-benda mengarut yang saya buat untuk menghabiskan masa saya contohnya macam main boling & menonton Resident Evil - After Life (bukan 3D...hak3).Nantilah saya update pasal cerita ni.Saya akan buat review.




Oklah nak cerita pasal konsert pulak.Last time saya berpeluang pergi tengok layan MTV Worldstage 2010 kat Sunway kan.Kali ni saya berpeluang pergi tengok konsert Paramore (tapi kalau entri ni sempat hantar lah).Korang tau tak yang Paramore akan buat konsert kat Malaysia?Ni detail dia :

Tarikh: 19 October 2010 (Tuesday)



Masa : 8.30 pm



Tempat: National Stadium Bukit Jalil

Kalau nak cerita pasal Paramore memang saya minat gila group ni.Muzik diorang memang best dan agak kejam.hak3...Dari lagu Misery Business sampai lagu The Only Acception memang syok.Dari saya layan Lady Gaga yang menyesatkan tu baik saya layan Paramore sebab lagu-lagu diorang even ganas tapi ada mesej yang diorang nak sampai kan.Mak Timah pun silap-silap boleh minat band ni tau.Tak percaya saya minat Paramore?Saya siap buat entry lagi beb.

Harap-harap dapat lah pergi konsert ni sebab Bean Moreno ni kipas susah mati Paramore beb!Nak jugak tengok diorang perform live asyik-asyik tengok konsert Satu Siti je.Kalau boleh (ni kalau boleh la) nak jugak interview Heyley William (English berterabur ada hati...).Apa-apa pun thanks to Tune Talk sebab bawak masuk Paramore ke Malaysia.

p/s :

* Best nya jadi Gplus.Apa tu Gplus..hak3 nanti korang akan tau jugak...

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails