#NEWTWITTER ADALAH REVOLUSI TWITTER ATAUPUN COPYCAT TWEETDECK?


#NEWTWITTER ADALAH REVOLUSI TWITTER ATAUPUN COPYCAT TWEETDECK?



Selamat tengahari semua.Dah lunch ke blom?Saya baru lepas lunch so nak buat short update pasal benda yang mungkin baru.Last Sunday orang sibuk dok kecoh pasal #NEWTWITTER.Ni bagi orang yang rajin twitter lah bagi yang taksub Facebook ataupun senangkan pengikut Mark Zuckerberg yang setia memang diorang agak sikit jakun dengan Twitter.hak3...

Bagi seorang blogger dua-dua social networking ni penting.Kenapa?Nanti saya terangkan kat entri lagi satu.Tapi secara jujurnya ramai blogger yang layan Twitter.Betul tak?Ok nak cerita pasal #Newtwitter.Pernah tengok rupa parsanya yang menggoda tak?Bagi yang tak pernah meh saya tunjuk skit.



Amacam?Smart tak interface baru twitter ni?Layankan semua dalam satu.Kalau korang still tak perasan saya bagi tengok yang lama punya.




Sekarang nampak tak beza dia?Agak cun dan senang sikitlah kan.Kalau korang nak tukar kepada #NEWTWITTER NI pastikan korang dah ada status bar kat atas sekali macam ni dan tekan Try IT :




Simple je kan tak payah nak install apa-apa macam tweetdeck.So saya tak rugilah unistall tweetdeck dulu.sekarang saya tunjuk kat korang satu daripada kelebihan #NEWTWITTER.




Dengan #NEWTWITTER kalau kita nak reply just click reply then kotak tu akan appear.So tak payah nak scroll dari bawah ke atas.hak3...


Oklah yang takde twitter just register je ye.Free je tak payah bayar.Dan yang dah ada twitter silalah follow Bean Moreno senang nak tweet-tweet dan bergosip. 


p/s :


* Semalam layan Tweet dengan Tiz Zakiyah.First time tweet dengan artis so agak jakun!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails