BRUNO MARS - JUST THE WAY YOU ARE | VCLIPS


BRUNO MARS - JUST THE WAY YOU ARE | VCLIPS

Morning guys,selamat pagi Khamis.Hari ni ada invitation Standard Charted & Breeze dari Nuffnang.So saya dah siap-siap baju dan perkakasan perang blogger saya.Sekejap je dah Khamis dan esok dah Jumaat.Oklah malas nak bazir masa saya nak share muzik video yang saya rasa lagu dia dan video dia memang best :





Bruno Mars - Just The Way You Are - [DOWNLOAD HERE]

Komen Bean Moreno :

* Lagu ni cool je kan,lirik dia simple dan senang faham takde lah kita nak kena buka kamus untuk fahamkan lagu ni macam mana kita dengar lagu Rage Against The Machine.
* Video clip diapun memang bermakna dan best.
* Saya suka lirik chorus dia :



When I see your face


There's not a thing that I would change


Cause you're amazing


Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are
* Lagu ni sesuai kalau kita nak ngorat awek ataupun nak pujuk orang tersayang yang merajuk.

p/s :

* Berangan untuk menjadi seorang yang begitu romantis!
* Lirik penuh gi sini
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails