SURTI & TEJO - JAMRUD


VIDEO SANTAI : SURTI & TEJO - JAMRUD

Selamat malam semua,apa bikin malam-malam ni?Sure bosankan malam2 ni kalau duduk silang panggung sambil makan kuih tat nenas.hak3...Hari ni saya belajar banyak benda pasal blog dan banyak juga saya cilok dari source code blog-blog lain.So kepada tuan-tuan & puan-puan blog Bean Moreno mintak maaf curi info tanpa kebenaran.Nanti raya kita bersalaman yerk.

Hari ni baru saya tau & discover ada lagi tempat nak ping blog (bukan international).Biasa kita pakai blogged.my ataupun gengblogger kan.?Hari ni baru tau ada pulak ozblogger , Pingme dan Kelab Blogger.Yang paling latest ialah Selangor Blogger.Nak tau lebih banyak tempat pingblog bolehlah baca entri Anak Perak - Senarai Web Untuk Ping Blog.

Alamak dah lari topik dah ni.Apasal saya boleh terbagi tips blogging di kala hati suci (suci ke?) ni nak bercerita pasal video.Takpelah ilmu kena kongsi ye dak?Actually saya nak kongsi satu video yang agak lawak dan video ni dah lama rasanya.Saya layan video ni masa study kat poli dulu.Saya teringat video ni bila layan cerita Cinta Kirana.Ada watak Surti & Tejo yang memang lawak gila.hak3...Kalau tak caya cuba lah layan cerita Cinta Kirana.Surti & Tejo ni ibarat kalau kat US ada Romeo & Juliet, kat Malaysia ada Uda & Dara so kat Indonesia ada Surti & Tejo.So jom layan video ni :




Surti & Tejo - Jamrud

Amacam video ni best tak?Saya rasa memang ramai yang dah tau pasal video ni.Saja je up kan balik untuk hiburan malam2.Hopefully korang semua terhibur ye (fullamak dah macam artis pulak).

p/s :

* Apa pendapat korang lepas layan video ni?Best tak?
* Makin syok plak layan ChurpChurp.Dulu nak dapat satu asaimen punyalah susah sekarang ni laju je.
* Rindu kat aiensepet... T_T
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails