IKLAN RAYA PALING KREATIF 2010


VIDEO : IKLAN RAYA PALING KREATIF 2010

Selamat petang guys,puasa tak?Harap2 takde yang tuang puasa lah ye.Mesti pelik apasal Bean Moreno rajin terlebih pulak hari ni kan.Apasal tetiba update laju je kan.Ok simple je jawapannya ialah sebab saya bosan dan sebelum saya design template lain saya nak up satu entri.Alah entri simple-simple je.Korang tak perlu berfikir sampai gugur rambut untuk baca entri ni.Sebelum ni saya ada up entri pasal Iklan Raya Yang Kontroversi untuk 2010 kan dan untuk pengetahuan korang iklan tu dah ditarik balik.Kali ni saya nak share satu iklan yang kalau tanya saya,saya akan cakap iklan kreatif.Iklan apa?Jawapannya iklan dari Petronas.Jom layan :


Iklan bertajuk Maznah - AIDIFITRI PETRONAS 2010

Simple je kan iklan ni.Tak berat sangatpun dan memang menghiburkan.Macam yang kita tau Petronas kalau bikin iklan memang kreatif dan lawak.So ni lah iklan terbaru Petronas.

Komen Bean Moreno :

* Iklan ni memang kena dengan konsep perayaan Hari Raya Aidilfitri so tak usik isu-isu sensitif.
* Kalau korang ada masalah dengan pasangan masa nak balik kampung inilah jalan  penyelesaian yang sememangnya bagus.hak3...
* Memang tak dinafikan semua iklan-iklan Petronas memang best,So advertiser lain kalau nak bikin iklan sila jangan ada rasa nak untung je.Yang penting nilai-nilai murni dalm iklan.

p/s :

* Nasib baik kampung saya ngan aiensepet dekat je.So tiada masalah.
* Tuhan berikan akal sila guna jangan fikir nak bodek untuk dapat untung je.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails