STANDARD CHARTED BREEZE BLOGGER MEET UP | EVENT

STANDARD CHARTED BREEZE BLOGGER MEET UP | EVENT


Selamat malam guys?Dah makan malam?Bean Moreno jap lagi masak sebab tunggu aiensepet masak.Kesian dia balik-balik kerja je dah kena masak.Saja suruh dia masak sebab masakan dia sedap.Apa yang korang fikir tentang saya lepas tengok gambar kat atas?

1) Kaki clubbing
2) Kaki Perempuan
3) Suka bung duit

Jawapannya bukan ketiga-tiga sebab saya masuk kelab ni sebagai reviewer.Maaf mama anakmu yang skema ni masuk club menjalankan tugas penting.hak3...Semalam ada invitation dari Nuffnang untuk gi meet  up beberapa staff Standard Charted Singapore.Gila tak nak pergi Sponsor Liverpool tu.Invitation ni untuk perkenal Breeze iaitu product online diorang.Saya bukan nak cerita pasal Breeze sebab itu akan saya review next entri.



Time ni Mr Aman (kalau tak silap) dari SC Singapore bagi brifeing apakah itu Breeze dan kegunaannya.Ada dalam 17 blogger rasanya yang ada.Korang jangan tanya saya kenapa ada gambar-gambar tu sebab time ni saya tengah bergosip dengan Kak Red.Yang paling best semua blogger sibuk dengan camera masing-masing (biasalah blogger) korang tgk Sha sibuk dengan camera baru dia (kelamrin beli).Yang paling best ialah makanan (yelah sapa suka pergi conference kalau makanan tak best) :


Ini pembuka mulut je

Ni set makan malam


Set cuci mulut


Amacam?terliur tak tengok makanan dia.Memang syok wo!Dah lama tak makan dishes yang sedap macam ni (selain masakan mama & aienspet).Nak tau blogger yang datang semalam :

Yang ni kalau tak kenal memang korang penipu!Sapa lagi kalau bukan Redmummy

Sumijelly , Ceeramoon & Jemah(Viruspadu)


Rabi dengan camera dia


Sha dengan gaya seorang kapla #gplusmy


Anak ikan terbaru Sumijelly iaitu Darkbatman


Jejai tengah cerita pasal BB Fasha Sandha yang hilang


Actually ada beberapa blogger yang saya takde gambarnya macam Jen , Hongkiat dan lain-lain sebab tak sempat nak ambik.So mana-mana yang takde harap korang maafkan saya tapi jangan takut sebab saya ada ini :



p/s :


* Dah lama tak join aktiviti Nuffnang sebab operation.
* Kak Red saya dah pandai cari permalink tweet.hak3...Nanti saya belanja ice blended ye...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails