KAWAD UNIK DARI KRS SMK PERIMBUN


VIDEO SANTAI : KAWAD UNIK SMK PERIMBUN

Kali ni Bean Moreno tak nak melalut & tak nak ke laut.Asyik tulis entri cecah lantai je kan.Entri kali ni nak share sikit pasal video yang saya rasa agak unik iaitu Kawad yang unik.Kawad ni dilakukan oleh SMK Perimbun.Actually saya berebut dengan adik saya Aini siapa nak publish video ni.Akhirnya dia mengalah dan bagi saya publish video ni dengan rasuah milo ais yang saya berikan.Anyway thanks & credit to Aini.Kalau rajin gi lah terjah blog dia yang berwarna hitam tu.Jom layan video :





Amacam best tak video ni?Apa pendapat korang bila tengok video ni?

p/s :



  • Apasal diorang tak perform kat Dataran Merdeka or MTV Worldstage?hak3..
  • Comel kan...Atau senang kata kreatif kan?
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails