ADUH TETIBA TERASA RINDU NAK JADI SKINHEAD BALIK...JOM LAYAN LAGU SKA!!!

ADUH TETIBA TERASA RINDU NAK JADI SKINHEAD BALIK...JOM LAYAN LAGU SKA!!!

Selamat malam guys,

Apa bikin malam-malam ni?Bila dah hujan lebat otak akan fikir satu benda dan hanya satu benda yang akan memberikan daya tarikan hebat untuk terus survive.Tidur!!!Yeah tu satu perbuatan yang amat BEST!Tadi masa melepak kat KFC saya termenung walaupun mulut tengah mengunyah ayam KFC perisa baru yang tak berapa nak best!Rasa rindu pulak nak pakai Doc Mart & Ben Sharman.Tapi apakan daya umur dah semakin meningkat so untuk hilangkan rindu tu saya layang lagu SKA.Korang pernah laya lagu SKA (sila ketepikan spider)?Kalau tak pernah saya share ngan korang satu lagu...





Corumn 80's - Class Kids Story [DOWNLOAD HERE]

Argh lepas rindu sikit.Lagu ni dulu merupakan lagu feveret saya dan ni adalah satu Band SKA Apprentice kat Malaysia.Amacam Syok tak?Ni baru sikit ada lagi lagu Ska yang pelik-pelik contohnya dari The Specials dan lain-lain dan sekarang ni Band SKA yang masih bertahan ialah Gerhana Ska Cinta.

Time saya SKinhead dulu tak berapa ramai orang yang perasan yang tahu cuma kawan saya iaitu Amir Hamzah (Prob).Mamat ni gitaris The Officials wo!!!Pasal dia lah saya masuk gig FREE!!haha..Phreak ID pun time tu sibuk dengan Kurt Cobain & Jack Parcel dia.

p/s :

* Arghhh aku rindu zaman-zaman lepak BB dulu!Ces aku benci perasaan ini!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails