WE ARE PROUD TO BE MALAYSIAN

WE AR PROUD TO BE MALAYSIAN

Hari ni memang takde benda nak diceritakan mahupun diluahkan selain perasaan gembire atas kemenangan Harimau Malaya di Piala AFF Suzuki disamping cuti yang dikecapi rakyat Malaysia esok 31 Disember 2010 (actually ni public holiday or cuti peristiwa).Malangnya esok saya still kena kerja tapi yang bestnya ada replacement leave pada hari Isnin.

Dah dua hari saya share ngan korang lagu-lagu skinhead.Serius tetiba saya terasa ingin menjadi skinhead semula.Jamming kat studio dan menyarung Dr Marten.So malam ni bersempena dengan kemenangan Malaysia dan semangat skinhead saya nak share satu lagu Skinhead yang menunjukkan saya ni bersemangat kebangsaan...




THE OFFICIALS - WE ARE PROUD TO BE MALAYSIAN 

Apa korang fikir skinhead yang antisocial tak sayangkan Negara ke?Saya still ingat masa saya rancak dengan skinhead match bola mesti tengok.Mesti sokong punya.hoho...

WE ARE PROUD TO BE MALAYSIAN...WE BELONGS TO YOU...
WE WILL FIGHT FOR YOU...

p/s :

* Adakah kita hanya mengaku kita berbangga dengan Malaysia setelah menang sesuatu sukan?

* Kenapa bila  menang Piala AFF Suzuki dapat cuti tapi bila menang Piala Thomas takde cuti?
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails