KHAIRUL FAHMI CHE JADI FEMES BEB.SO BLOGGER YANG NAK FEMES CEPAT JADILAH PEMAIN BOLA YANG BERBLOG

KHAIRUL FAHMI CHE JADI FEMES BEB.SO BLOGGER YANG NAK FEMES CEPAT JADILAH PEMAIN BOLA YANG BERBLOG

Salam semua,

Cerita pasal Malaysia menang bola memang takkan habis kerana dua sebab.Sebab pertama ia baru je berlaku dan sebab kedua PM isytiharkan esok cuti umum (walaupun esok saya kena bekerja).Maka setiap tahun bila 31 Dec kita akan teringat yang Malaysia hebat dalam bola sepak walaupun pada waktu itu Piala AFF Suzuki tu dah pi ke Vietnam.hak3...

Saya ada satu soalan maut.Korang kenal tak siapa dia ni :



Macam mana pulak dengan dia ni :




Actually kedua-dua gambar di atas adalah orang yang sama.Yang membezakan dia adalah keadaan dan style sahaja.Dulu siapa yang kenal dengan Khairul Fahmi Che Mat?Saya sendiri tak kenal even masa starting AFF Suzuki Cup pun saya tak kenal dia ni.Korang tengok gambar first tu.Bukan main tak smart nye dia ni.hak3...Kalau saya jadi pompuan pun memang saya buat dek je bila dia ngorat.Sekarang ni dia dah femes disebabkan dia berjaya menyelamatkan maruah Malaysia.Pada saya dia memang hebat pun.Save penalti tau Van De Sar pun terkial-kial masa penalti (eleh Van Der Sar bukan hebatpun).


Untuk pengetahuan korang nama dia dah up bukan takat sebutan tapi di maya.Kat twitter Khairul Fahmi dapat tempat kelima tertinggi dalam trending.Pergh memang hebat seyh!Ni berkat user twitter yang suka bermain dengan hashtag.hak3...Tak caya usha Berita Harian Online.Facebook mamat ni pulak dah cecah 57000 like.Pergh gila gempak beb!Bilalah Suterablogger punya fanpage nak cecah takat cam tu.1K pun terkial-kial lagi.Lagi hebat awek diapun terkena tembias kefemesan dia.Tiba-tiba je followers blog awek Khairul Fahmi Che Mat mencurah-curah.Wow!Gua dah berblog dekat 3 tahunpun tak sampai seribu.ces!haha...


So mana-mana blogger yang teringin nak femes cepat korang boleh cuba jadi pemain bola yang berblog so orang akan follow blog korang.Tak perlu nak tulis bagus-bagus yang penting ada nama mesti blog korang meletup dan masyuk dengan Nuffnang.


p/s :


* Agak-agak berapa lama nama Khairul Fahmi Che Mat ni akan jadi sebutan dan digilai gadis?
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails