JOM JADI KAKI KOMPLEN

JOM JADI KAKI KOMPLEN


Salam guys,

Sebenarnya saya malas nak up entri petang-petang macam ni tapi sebab tengah jiwa kacau sikit so better saya buat entri dari hisap kokain kan.hak3...Korang tau komplen tak?Tak susah komplen korang kondem je apa yang orang lain buat pun tiu dah kira komplen.Dalam blogging ni banyak kaki komplen sekarang ni.Bagi saya kalau kompen lepas tu reveal identity itu hebat tapi kalau kompen dengan 'annon' itu no balls.

Saya bukan nak cite pasal kaki komplen yang jahat.Korang pernah tau tak apa itu Kaki Komplen?Pernah tak tau kewujudan dia.Mungkin ramai yang tau dan mungkin juga ramai yang tak tau sebab itu diorang hantar mail kat saya.So hari ni saya nak share satu Blog Directory  yang dipanggil Kaki Komplen.Kat sini korang boleh store entri korang lepas korang dah publish.Apa yang bestnya ia auto maksudnya lepas korang publish entry je ia akan terus masuk dalam direktori mengikut feed blog.Kiranya tak perlu 'ping'lah.


Semua blog dalam Kaki Komplen ni disimpan mengikut kategori iaitu Agama, Penaja, Komputer, Blog Lelaki, Blog Wanita, Linux dan Ubuntu.Tak perlulah saya terangkan satu-satu kategori tu korang pi usha sendiri lagi bagus.


Bagi saya Kaki Komplen ni ada membantu jugak dalam me'maintain'kan traffik blog ni.Memang bagi kesan jugaklah dan ramai blogger-blogger gempak store entry dalam Kaki Komplen tapi tak payahlah saya sebut.Korang dah register nanti korang tau lah.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails