CONTEST MAT JOE | AZAM TAHUN BARU 2011

CONTEST MAT JOE | AZAM TAHUN BARU 2011



Hye guys,

Dah lama tak join contest kawan-kawan.So disebabkan Mat Joe merupakan salah seorang blogger yang agak rapat dengan saya maka saya rasa tak best kalau tak join contest dia.Persoalan pertama apa yang korang terfikir bila tiba tahun baru?Bagi saya bila tahun baru mesti terfikir pasal azam tahun lepas dan juga azam baru.Azam tahun lepas cuma satu je yang tak tercapai iaitu hantar parents pi haji.Ces!Ntah bila lah dapat.

Ok kalau ditanya azam tahun 2011 saya dah siap list down tapi actually niat bukan untuk contest ni tapi untuk bagi nampak vision perjalan hidup tahun depan.Korang nak tau apa azam tahun baru saya?

1. Beli Rumah Sendiri

Tahun depan saya akan berusaha simpan duit untuk beli rumah saya sendiri.Hari tu ter'check' KWSP nampak macam dah lepas dah.hehe...Kenapa saya nak beli rumah sendiri.Saya asyi teringat kata-kata Kak Ina KL :

"Bean dari kamu sewa rumah baik kamu beli sama je RM500 sebulan tapi rumah kamu punya"

Kalau 10 kali jumpa maka 10 kali ulangan iklan Niffnang ni dari Kak Ina.Maka sudah sampai masa saya bertindak bijak.So Mat Joe lepas ni kalau ada rumah lelong sila roger-roger ye.

2. Buat Kelas Komputer

Saya dah plan benda ni lama tapi still tak boleh buat sebab takde partner.Saya nak bukak satu kelas komputer untuk budak-budak sekolah menengah.So boleh kembangkan ilmu disamping buat duit lebih

3. Nak Tukar Kepada Self-Hosted Web

Sepatutnya ini saya buat tahun ni tapi disebabkan ada masalah maka terpaksa tangguhkan dulu.Maka bulan January saya nekad.Apa nak jadi-jadilah saya mesti beli hosting dan pindah ke wordpress.Kenapa saya nak tukar kepada self-hosted?Nanti saya terangkan selepas saya tukar.


Korang mesti pelik kenapa saya letak gambar rumah tu kan.Sebab itu adalah priority dalam Wishlist saya 2011.Maka doakanlah saya berjaya.


 Masukkan ayat ‘contest ini dianjurkan oleh Matjoe dan turut ditaja oleh Eyriqazz(rm 50) Kak Ina KL (cookies rm50)  AbangEnsem (6 ebook, rm120) dan Kak Yon (3xrm10 topup, rm30)' penghujung entry

p/s :


* Saya join Contest ni tanda saya support kawan-kawan saya kalah pun takde hal.hahah (dalam hati siapa yang tau...ye tak Mat Joe


* Siapa nak join sila pi baca kat sini...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails