CITYVILLE KEGILAAN TERBARU BEAN MORENO DI FACEBOOK

CITYVILLE KEGILAAN TERBARU BEAN MORENO DI FACEBOOK



Selamat malam guys,

Esok dah Isnin so hujung minggupun tamat.Hari ni saya duduk rumah je sebab tiada transport untuk keluar dan berharap minggu depan kereta dah siap sebab saya dah lama jadi anak dara ni nak pergi event blogger pun tak boleh.So hari ni saya terjebak semula dengan Facebook Game.Kalau knowledge facebook korang hebat apa game facebook yang latest?Bagi saya game paling latest ialah Cityville.


Saya dah lama tak layan game facebook sebab macam yang korang tau saya cuma guna facebook saya untuk promote link blog saya je dan kadang-kadang chating.Last game yang saya layan ialah Mafiawars itupun sebab tercabar aiensepet dah ada harta juta-juta.So dengan wujudnya Cityville ni maka sekali lagi saya terjebak dengan Facebook Game.Tahniah Bean Moreno!Ko akan jadi hantu game semula...




Nilah rupa bentuk city saya yang baru saya start tadi.Dah ada cityhall tau...Kalau nak ikutkan concept dia lebih kurang macam Farmville sebab masih mengekalkan budaya neighborhood.Cuma bezanya ialah di Cityville kita perlu bina bandar.  


Jomlah jadi neighbor saya dalam Cityville bolehlah kita bergabung malatup untuk bina bandar.Harap-harap tak addict macam Mafiawars!


p/s:


* Tetiba terbayang kalaulah boleh buat rumah semudah Cityville mesti bank dah bankrupt.
* Nanti kalau saya dah gempak saya akan buat tutorial pasal game ni.
* Apa pendapat korang tentang game ni?Dah Try ke blom?
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails