HARI NI SUTERABLOGGER DAH 2 TAHUN

HARI NI SUTERABLOGGER DAH 2 TAHUN

Salam guys,

Wah hari ni agak special lah bagi blog ni sebab hari ni Suterablogger dah 2 tahun.Sekejap je dah besar dah Suterablogger.hak3...Ni adalah kali pertama blog saya berjaya bertahan lebih 6 bulan kalau tak tak sampai 6 bulan hancus beb!Yelah dulu blogging tanpa ilmu semua main bo je.Tapi bila dah faham kepuasan berblogging akan betukar secara total.hak3...

Saya still ingat ads company pertama saya cuba time tu ialah Advertlet dan tetiba hati terasa memberontak untuk cuba Nuffnang.Masa awal-awal tu memang ghairah nak buat duit.Bukan main lagi klik-klik.Tulah salah satu kesilapan bodoh yang saya pernah buat dulu.Kalau Nuffnang tau mesti dia tarik balik status Pioneer GPlusMy dari blog ni.hoho...Actually saya tak nak buat entry cecah lantai just nak share gambar-gambar sepanjang dua tahun saya berblog dalam blog ni.Kira Best Moment lah orang cakap.hak3...



Gambar ni adalah satu kenangan yang best.Ni adalah first event Bean Moreno selaku Nuffnangers.Apa yang bestnya gambar ni ni first time saya jumpa Cikhel dan PJ.Tapi yang tinggal cuma Cikhel je dengan saya.Lagi dua orang ni dah tak blogging dah.Mungkin busy dengan hal masing-masing kot.Ni time event Digi Pimp My Internet.Masa event ni ramai yang saya jumpa tapi buat-buat sombong malas nak tegur.




Ni pulak time Samsung Colour Me Corby kat Sunway Lagoon.Masa ni first time saya lepak ngan Huai Bin dan Fourfeetnine.Best beb time ni saya banyak kenal chinese blogger tapi malangnya saya tak dapat nak ambil url diorang sebab terlalu excited nak main paintball.Team kitorang dapat no dua itupun sebab team orange main tipu.Kalau tak Samsung Corby tu kitorang punya.Tak gitu Wawan.At least team kitorang dapat sorang seratus.Kira oklah tu.Kepada team pink dan putih cuba lagi tahun depan (selamba je gua kutuk Aus ngan Nara...hak3)




Ni first event saya buat sendiri.Tiada ditanggung oleh Nuffnang.Event ni takkan jadi kalau takde Cikhel & Melz.SO thanks to them.Ni first time saya jumpa Melz & mula-mula ingat mamat ni sombong sebab time saya kenal dia memang dah top habis.Sebut je nama dia kompem orang melutut.hak3...Masa event ni jugak saya jumpa Rina Salleh yang memang hot tu.Ooops...




Kalau tengok gambar ni mesti korang ingat dah lama.Actually gambar ni bulan 2 masa event Astro Beyond Blogger Night  masa .First time jumpa Kak Ina Kl even kami saling berkomen-komen.Time ni tengah seangat habis buat entri.Orang lain belum siap tapi saya dan sent permalink siap.Last-last Eyriqazz jugak yang menang.haha...




Kalau korang tengok gambar-gambar yang saya posted memang kebanyakannya orang yang sama.Kalau ada lain pun mungkin sorang dua.Actually ramai lagi team kitorang.Malas nak cari gabar lain sebab bagi saya gambar-gambar ni yang saya rasa syok.Gambar kat atas ni time Gatsby Big Gath.500 orang blogger berkumpul main fun fair.Event ni first time saya berbual dengan Emy.Sekarang dia dah pakai tudung beb.Lawa!haha...Tapi ada benda tragik dalam gambar ni...Sendra dah stop menulis!Weh Sendra apa kata ko start menulis balik aku rindu siot nak baca entry ko!Yang paling best masa event ni ialah first time dapat opportunity buat Live Blogging time event.




Sebelum apa-apa saya nak intak maaf pada Rabi sebab rembat gambar ni.Gambar ni masa kitorang pi tengok konsert Paramore kat Bukit Jalil.Saya suka tengok gambar ni ungkin sebab camera Rabi mahal kot sebab tu nampak cantik.Ni firs Nuffnang event yang saya pergi selepas sakit.




Ni time Gath Bulan Pose.Idea siapa lagi kalau bukan Melz.Saya time ni baru sehari keluar hospital.Tai sebab dah janji dengan Melz saya turun tapi saya set tempat dekat dengan rumah mak saya.haha...Macam yang korang tengok dalam gambar-gambar ni ramai antara blogger yang datang gath ni adalah blogger-blogger yang korang sendiri kenal macam Ariffshah, BroFramestone, Syahirul, Fazreen, Anakperak, Khazaireen, Redlinda, & Si tangan Patah.hak3...


Actually banyak lagi gambar-gambar yang saya nak share tapi nampak macam dah panjang sangat pulak entri ni dan matapun dah agak mengantuk maka cukuplah gambar-gambar ni.Just nak share yang saya puas berblog selama dua tahun.Banyak benda yang saya belajar sepanjang saya blogging.Rasanya kalau saya stop bloggingpun saya takkan rasa rugi sebab saya tak pernah buat something yang boleh buat saya happy selain dari blogging.


p/s :


* Apa-apapun thanks kat korang blogger & readers yang masuk blog ni sebab korang sebenarnya semangat untuk saya menulis.Thanks weyh!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails