WHAT IF I WAS A RUSSIAN SPY


CONTEST : WHAT IF I WAS A RUSSIAN SPY

Salam guys,dah sembahyang maghrib ke blom?Saya belum lagi sebab baru masuk waktu.So siapa yang cakap dia dah sembahyang maknanya dia tipu ataupun dia sembahyang memang ekspres rakyat.Kat Nuffnang sekarang ada contest so dalam entry ni saya nak buat story sikit.

Tiba2 lepas tengok blog Nuffnang tadi saya terbayang.Kalaulah saya seorang spy Russia.Mungkin keadaan saya macam ni :




Kalau sekali tengok memang macam Mat Sentul tapi sebenarnya dia spy.Mungkin juga ada yang cakap macam budak cleaner.Itu adalah satu cara saya sebagai spy Russia yang sepatutnya hebat dalam penyamaran. 


Macam biasalah nak jadi spy kena ada gadget.Even blogpun ada gadget tau.Untuk melancarkan pergerakan saya sebagai spy Rusia yang hebat saya perlu ada peralatan ni :




Kalau korang tengok tanpa berfikir mungkin korang akan cakap ni penyapu biasa tetapi pada hakikatnya Penyapu Cyber 367 ni dicipta oleh Mario Sharapova seorang saintis terkemuka Russia yang juga bapak pemain tenis dunia Maria Sharapova walaupun sebenarnya ia dibeli dari Tesco Mutiara Damansara.Keistimewaan penyapu ni ialah ia boleh mengesan penjahat melalui sensor tapak kaki.Tak percaya jom kita lihat :




Ada lagi satu peralatan yang sememangnya saya perlukan iaitu Penyembur Bervoltan Tinggi.Penyembur ni nampak macam Shieldtox tapi ia direka memang lebih kurang macam shieldtox sebab nak mengaburi mata penjahat.



Amacam best tak peralatan saya.Korang belum tengok efek penyembur ni.Saya dah test kat rumah dan hasilnya ialah :




Korang nampak tak?Saya cuma spray sikit je tapi kalau mata korang tajam korang akan nampak yang cermin tu retak.hak3...


Oklah kenapa saya perlukan peralatan canggih macam ni?Sebagai seorang Spy Russia saya perlu menjalankan misi yang memang susah iaitu menculik Lady Gaga.Lady Gaga dah kaya sekarang dan macam2 dia dah buat so Perisikan Russia perlu menculik dia dan mendidik dia ke jalan yang benar.


Tapi semua ni terjadi Kalaulah Saya Seorang Perisik Russia (What If I Was A Russin Spy).Pada realitinya saya cuma seorang suami yang romantis serta blogger biasa sahaja.Harap2 lah dengan angan2 saya ni saya dapat tiket wayang ni.Dah lama tak dapat tiket wayang dari Nuffnang.hoho...


p/s :
* Malam2 kalau nak ngarut memang best.hak3...
* Cerita ni mesti nak kena tengok ni sebab cite Angelina Jolie...huhu
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails