TEKKEN IS IN CINEMA!

NUFFNANG : TEKKEN IS IN CINEMA!

Salam dan selamat hari Jumaat.Sepatutnya saya isi hari ni dengan tazkirah sikit kan tapi sebab Bean  Moreno telah tersingkir dari Program Imam Muda maka hari ni takde tazkirah.Hari ni agak lambat sikit post entry.Tapi takpe kalau saya rasa ada nak bagi tazkirah maka saya akan post pasal tazkirah dan sambung slot Entri Jumaat.Entri untuk GCB burger mendapat sambutan.Amacam dah try ke?Burger tu memang sedap beb.Baik cepat pergi Mcdonalds sebab di limited je.

Hari ni saya nak cerita pasal Tekken.Korang pernah tak main game Tekken.Dulu game ni adalah satu game yang memang top dan mengalahkan game Street Fighter.Dia punya fight memang best dan tak banyak poer2 tahyul.Ada character yang pakai kungfu ada yang paranawe.Sekarang Tekken dah di filem kan.So Tekken In In Cinema!Mesti best.Pagi tadi tengok2 earning Nuffnang ternampak pulak ada screening so saya takkan buang masa.

Dalam Tekken ni saya paling minat watak 'Devil Jin'.Jangan salah sangka ni bukan Jins Samsudin ataupun Jin Superpower yang warna hijau tu.Kenapa saya suka watak Jin ni?Simple je watak Jin memang cool.Style dia berlawanpun memang syok tengok.Dia punya finishingpun stylo beb.Kalau ada lah Jin ni betul2 tak payah pakai polis nak tangkap peragut.Memang patah riuk peragut tu.Meh saya tunjuk sikit gambar dia :





Amacam ganas tak?Siap ada kepak beb tak payah pakai lancerpun boleh kejar orang jahat.Yang penting dia punya penyudah dia memang style.Ni adalah watak jahat untuk Jin Kazama.Macam Spiderman jugaklah ada venom dan venom lebih stylo kan.Kalaulah saya dapat badan best macam dia....


p/s :


Kalau siapa2 nak hantar entry boleh rujuk enty [ni]
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails