EMINEM TIPU RIHANNA

SANTAI SABTU : EMINEM TIPU RIHANNA

Salam guys,saya tau ramai yang belum bangun tido lagi kan biasalah weekend siapa yang nak bangun pukul 7 kalau tak kerja or takde kelas.Tapi bagi insan2 yang gigh cari rezeki macam Bean Moreno Sabtu pun kene kerja sebab nak cari duit.Ini bukan rungutan tapi peringatan.Hari Sabtu sebenarnya masa untuk kita buat duit.Kalau tak takkan One Utama buka hari Sabtu.



So seperti biasa hari Sabtu saya mulakan entri dengan bercerita pasal lagu2 yang saya rasa best.Minggu lepas saya tulis pasal Lagu Cari Jodoh yang di Englishkan dan juga lagu Too Phat yang Masih Hip Hop.Ok hari ni saya nak cerita pasal lagu yang saya terdengar semalam kat Flyfm.Korang jangan salah sangka sebab Eminem cuma tipu Rihanna dalam lagu je.Kalau pada peminta eminem or hip hop lagu ni memang best (saya minat Eminem tapi bukan hip hop).Lagu kali ni ialah Eminem feat Rihanna - Love The Way You Lie.

Sebelum tu saya bagi korang layan dulu MTV ni.Takde yang official lagi.So siapa2 yang tau mana nak cari VClip yang official sila info ye.





Eminem feat Rihanna - Love The Way You Lie -> DOWNLOAD HERE

Ok tak?Amacam syok tak layan..?Lagu ni agak emo sikit tapi tak bosan lah.Macam yang kita tau Eminem kebanyakan lagu dia memang gangster rap.Music hiphop dia memang agak ganas sikit beb.So kalau korang berjiwa boy band yang menari lembut2 silakan tukar channel lain sebab korang takkan dapat hayati lagu ni.

Oklah masa dah time...Saya kena ke The Store (M) Sdn Bhd bukan untuk shopping tapi untuk bekerja.Harap korang suka lagu ni sebab saya suka lagu ni...

p/s :
* Bilalah aku nak siapkan Advertorial nih!!!Takde idea lah...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails