GCB BURGER DARI MCDONALD

FOOD : GCB BURGER DARI MCDONALD

Hye selamat malam.Dah dinner ke blom?Saya baru lepas dinner dengan aiensepet dan dia masak lagi untuk saya.Yelah sejak jadi suri rumah ni hari2 dia masak.Saya just pergi kedai beli barang then tunggu sampai makanan terhidang depan mata.Tapi ni sementara je sebab esok dia ada interview so kalau dia dapat kerja memanglah saya susah nak dapat makan makanan dari air tangan dia.

Oklah malam ni nak cerita pasal burger baru dari McDonalds.Korang dah rasa GCB burger?Saya dah cuba dan memang sedap beb.Memang tangkap leleh lepas tgk iklan dia.Saya pulak memang senang terpengaruh dengan iklan.Sebelum tu saya bagi korang tengok iklan MCDonald GCB burger dulu :


Amacam tergoda tak tengok gambar nih?Pergh sekali tengok memang macam Prosperity Burger taoi sebenarnya lain.Persamaannya ialah GCB burger dan Prosperity burger hanya ada pada period (bukan datang bulan ye) yang tertentu.Puas tak?Bak kata orang kalau nak wangi kawanlah dengan tokey minyak wangi.Uiks ada kena mengena ke?Silap2 bak kata pepatah tak dapat anak ibunyapun jadilah...hak3...Ok sekarang saya nak tunjuk yang real pulak :


still dalam kotak

Kasi bukak sikit je


Lepas tengok apa perasaan korang?Ada terasa macam nak pecut gi McD tak?Dia punya chicken grill mak aiyh memang leleh beb ditambah pulak dengan sos dia memang nangis beb.So apa lagi gi try memang tak menyesal yang korang akan rasa ialah tak puas sebab sedap dan saiz dia tak mengenyangkan.

p/s :
* Esok macam nak pergi makan lagi pulak.Doakan saya berjaya...hak3..

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails