MAMAKU JUGA SEORANG BLOGGER BEB!

PERSONAL : MAMAKU JUGA SEORANG BLOGGER BEB!

Selamat tengahari guys,apa cer?Dah lunch ke blom?Saya still ada kat rumah mama lagi sebab masih ada something yang perlu di'settle'kan.Hari ni takde idea ataupun aktiviti yang best nak cerita kat sini.So bikin entry personalpun ok gak kan.

Dulu saya ada buat entri pasal wife saya seorang blogger.Ni masa aiensepet baru belajar macam mana nak tulis blog.Sekarang tiba masa untuk mama saya pulak merasa situasi menjadi seorang blogger.Setelah dipujuk rayu dan dimasakkan Nasi Ayam akhirnya saya kalah dengan rundingan damai tersebut dan akhirnya terhasillah HUSNOR.BLOGSPOT.COM.Sebenarnya sayapun ada terfikir nak suruh mama buat satu blog so dia boleh release stress dengan menulis lagipun mama seorang bekas Guru Pakar BM nak jugak saya tengok dia menulis blog.So lepas ni takdelah dengar mama membebel lagi sebab semua dah dia tulis kat dalam blog (ooops).

Saya tak sempat nak buatkan custom template untuk mama sebab takde idea.Nanti bila saya free saya akan buatkan.So ni lah interface blog mama saya buat sementara :



Amacam smart tak?Ni default je.Nanti kalau saya free siap header saya buatkan.Selain mama ada lagi anggota keluarga saya yang ada blog sendiri iaitu :


Aini Haslina - aihashus301.blogspot.com
Aini Hafiza - ainihafiza.blogspot.com
Syafiq - terompahcaring.blogspot.com
Nurul Aien - aiensepet.blogspot.com


Jadi kepada blogwalkers ni saya bagi satu kemudahan untuk korang cari blog2 baru.Harap2 blogger2 semua dapat support blog diorang sampai berjaya macam korang sebab setiap orang bermula dari bawah dan tak mungkin terus ke atas.Jadi andai kata kalau Suterablogger dah menuju ke zaman kejatuhan saya masih boleh berbangga sebab saya dah lahirkan ramai blogger.Dan kira ada lah warisan.


p/s :
* tak sabar nak tunggu entri daripada mama saya.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails