NUFFNANG AKHIRNYA TABUR ZAKAT DI SUTERABLOGGER

PERSONAL : NUFFNANG AKGIRNYA TABUR ZAKAT DI SUTERABLOGGER

Selamat malam ye dah makan ke blom?Saya tadi terperangkap di dalam jam selama hampir dua jam.Bayangkan saya gerak tadi 6.50pm dan sampai di rumah pukul 8.15pm.Nasib baik bawa kereta auto kalau tak memang longgar lutuT.Hari ni kat tempat kerja memang sibuk sebab partner saya ambil leave seminggu.Memang kow punya kena cover so dalam masa seminggu ni saya kena jaga 18 outlet kat utara.

Oklah Minggu ni adalah minggu yang best sikit bagi Suterablogger dan Bean Moreno sebab Nuffnang tabur zakat kat sini.Start dari Bulan Mei buffered earning saya tak putus.Keluar 1 masuk 3,keluar lagi 1 masuk lagi 2.So kerja saya sekarang ni ialah menaip je tanpa hiraukan buffered earning.Ada lagi ke yang tak tau apa itu buffered earning?Mustahillah sebab ramai blogger dah ceritakan mesti dah tau.



Pastu hari tu saya ada cerita yang saya dah lama tak dapat tiket free movie Nuffnang kan.Dah berapa kali tengok wayang semua keluar modal sendiri.Tapi Bean Moreno cool je beb.Sabar itu separuh daripada iman.So akhirnya kapooow!Dapat satu invitation untuk tengok cerita yang memang saya nak tengok sebab Angelina Jolie berlakon.Apa lagi kalau bukan SALT.So save RM20 untuk tiket wayang next week.So siapa2 yang dapat sila calling2 ye.Kita lepak sekali.




Sebenarnya itu je nak cerita sebab idea saya nak simpan untuk esok.Kalau tulis malam ni esok nak cerita apa.Terpaksa order kismin doa banyak2.Saya dah takkan cerita tips nak dapat buffered sebab dah banyak kali cerita.Pandai2 lah korang godeh2 blog ni.Nak belajar kan?


p/s :
* Untuk dapat sesuatu kita kena korban kan sesuatu.Itu undang2 peperangan.
* Kalau korang jenis malas sangat nak update or malas nak cari traffik sila lupakan hajat untuk bermertuakan Nuffnang ye.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails