SUTERABLOGGER OWH SUTERABLOGGER

PERSONAL : SUTERABLOGGER OWH SUTERABLOGGER

Salam dan selamat pagi ye.Hari ni ahad dan sure ramai yang masih terlentang sebab hari ni sebab cuti.Bila bangun pagi saya ada terasa satu aura yang membuatkan saya bersemangat untuk blogging.Apa dia?Eyriqazz & Cik Lily menang handphone LG!Macam mana diorang boleh menang?Apa punya soalan lah ni kan dah tentu korang tak masuk weblog Nuffnang ni.Semalam ada event LG Cookie Monster (betul ke ni?).Saya terpaksa bagi jalan kepada armster untuk menyamar selaku Bean Moreno yang kacak sebab saya tak dapat nak pergi atas alasan kukuh yang sememangnya kukuh seperti besi waja.Lagipun apa salahnya bagi laluan pada blogger baru untuk naik.Dulu sayapun macam tu jugak.hm...

Dah lama saya tak post pasal traffik blog ni dan apa yang terjadi pada Suterablogger ni. So hari ni Bean Moreno nak cerita apa yang berlaku daam Suterablogger sepanjang minggu ni.Selain pembaharuan yang saya buat saya juga terpaksa maintain traffik saya sebab dah jauh tersasar.Dulu saya update 3 kali sehari sekarang ni nak dapat 2 pun susah.Ok mula2 kita tengok entri mana yang panas untuk minggu ni kat dalam Suterablogger ni :



Kalau kita tengok figure kat atas ni Despicible Me dapat view paling hangat.Tak dinafikan memang cerita ni best dan tak bosan sehingga saya yang tak minat kartun nak cari CD dia kat pasaran gelap (sila jangan report KDN).Second place ialah entri Cerita Jepun Best Dulu Kala.Bagi saya entri ni just untuk suka2 tapi orang ramai nak baca.Ia cuma wujud atas dasar peribadi dan bila takde idea je.hak3...Ini membuktikan bahawa tak semestinya kita kena tulis  tips or tutorial ataupun pasal artis entri kita akan jadi hits.Personal touchpun boleh naikkan sesebuah blog itu kalau kita pandai relatekan dengan readers.


So sekarang dah nampak apa yang saya cuba sampaikan.Apa kata kita tengok apa pulak hot keyword yang orang cari kat dalam suterablogger:


ni keyword stats dari blogspot

Keyword stats dari Nuffnang


Kalau kita tengok kedua2 stats ni kita akan cakap 'Beza Memang Berbeza'.Yang samapun cuma Malique masih hiphop.Tapi oklah,sebab lagi banyak besa lagi banyaklah keyword dari SERP so jangan risau bila korang dah menulis mesti ada keyword akan melekat walaupun korang just tulis pasal pergi makan ikan bakar.

Oklah masa untuk breakfast bersama family.Saya nak mandi dulu sebab badan berminyak lepas pergi urut semalam.Pergh terasa badan ringan dan kalau nak sepak orang memang syok.Harap info ni bermanfaat untuk korang.

p/s :

* Sekali lagi Congrats pada kawan2 saya Eyriqazz & Cik Lily (dah menang baru ngaku kawan...hak3) yang menang LG Phone ye.
* Kepada Armster...amacam best tak pergi event...Kalau best jangan malas2 hantar entry ke Nuffnang.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails