ACER 1810TZ MINI UNTUK DIJUAL

BUSINESS : ACER 1810TZ MINI UNTUK DIJUAL

Selamat pagi,dah breakfast ke blom?Bean Moreno tengah tunggu kawan sebab hari ni saya tumpang dia.Mungkin jap lagi sampai kot.Entri pagi ni pendek2 je sebab saya just nak promote barang tapi jangan takut ni bukan MLM ataupun perlaburan macam AB Taufan.hak3...

Ada tak antara korang yang berninat nak beli laptop?Bean Moreno ada nak tolak laptop baru.Diulangi BARU!bukan secondhand ye.So jangan nak cerita harga second kat Low Yatt ke apa cerita harga baru.Yang penting laptop ni still dalam kotak dan harga saya letak lagi murah dari harga market.Mempersembahkan Acer 1810TZ mini :



Sekarang percaya tak yang laptop ni still baru.Ni Spec laptop ni :


* Intel Pentium processor 1.3 Ghz,800MHz FSB
* LCD 11.6" LED
* Intel GMA 4500MHD
* 2GB RAM
* 320 HDd
* Card Reader
* WLAN
* BlueTooth
Webcam


Ok tu Spec dialah kan.Amacam puas hati tak?Sekarang semua orang nak pakai mini sebab nak lepak Coffee Bean Moreno tayang laptop kan.Apa!Tak puas hati lagi.Still tak percaya benda ni baru?Baiklah saya kasi tunjuk gambar lain :


still dalam kotak tau...


ada alas lagi


Takde calar lagi beb

Apa yang paling best,laptop ni siap denagn windows 7 beb.Dan untuk membuktikan dia baru saya belompun activatekan windows dia.Bermakna belum guna lagi beb.Korang dapat fresh.So sapa nak sila email saya kat suterablogger@gmail.com secepat mungkin sebab ada satu je.


HARGA MARKET : RM1999
HARGA BEAN MORENO : RM 1800 (BOLEH RUNDING)
STATUS : SOLD

p/s :
* Jangan anggap ini give away ye.Saya tak sehebat Denaihati lagi
* Cepat2 jangan ketinggalan
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails