JUSTIN BIEBER TIADA TESTIS KIRI?

ENTERTAINMENT : JUSTIN BIEBER TIADA TESTIS KIRI?

Selamat tengahari,hari ni Bean Moreno malas nak gi lunch walaupun baru dapat gaji.Malas nak berjalan adalah punca kenapa saya masih 'stuck' kat office dan menaip entri.Alasan kukuh kedua ialah saya ada beberapa data yang saya kena send ke outlet disebabkan mereka buat kerja 'last minute' (biasala manusia plak kalau asyik ontime jadi robot lah kan).Tapi actually saya suka kerja ni sebab saya belajar benda baru dan buat benda yang saya memang suka (bukan setakat disuruh tukar mentol terbakar).

Oklah saya tak nak tulis pasal 'worldcup' sebab ramai rasanya yang tulis pasal Spain menang dan Portugal pun 'actually' menang tapi MENANGgung kekalahan kepada Spain.Kalau saya tulis pasal benda ni dah tentu2 SEO takkan jadi dan SERP takkan 'effect' pun kat Suterablogger.Jadi saya nak tulis pasal benda yang memang orang tak peduli sangat.Yelah kalau saya tulis jugak pasal Worldcup saya kena bersaing dengan banyak blog2 lain dan susah sikit nak menang dan duduk kat atas senarai SERP.


Korang mesti kenal punya dengan budak kecik yang orang kata 'cute' ni (cute ke?).Sapa lagi kalau bukan Justin Bieber.Dia ni bolehla kita anggap macam satu fenomena dalam dunia 'entertainment'.Lepas dia top ramailah yang dress up macam dia (terutama 'tomboy').Yang tak boleh blah ramai pulak yang letak nama 'profile name' kat facebook dengan nama Bieber (ooops terlebih sudah!).Dulu ada satu berita mengejutkan saya dengar pasal Justin Bieber ni.Ada 'rumours' mengatakan dia mati sebab ambil kokain.Budak umur belasan tahun ambil kokain (apa nak heran,budak dua tahun pun dah pandai hisap rokok).Tapi at last itu cuma khabar angin je sebab sampai sekarang Justin Bieber masih menyanyi, melompat dan meminta emak dia buatkan 'hot chocolate' untuk dia sebelum pergi sekolah.

Hari ni ada satu lagi rumours mengatakan bahawa budak tak cukup umur ni buang testis kiri dia.Uiks ko dah takde kerje ke Justin Bieber.Testis tu penting tau untuk terus hidup.Takde testis macam mana nak kahwin.Ini kerja gila.Korang rasa betul ke?Mungkin ada kemungkinan jugak sebab dia punya suarapun kalau kita dengar agak lembut.Mungkin dia buang testis untuk mengekalkan suara lembut dia tu sampai ke anak cucu.hak3.Tapi harap2 berita ni tipulahkan sebab saya tau luar sana ramai 'girl' yang tergila2 kat Justin Bieber.Kalaulah dia buang testis maka hancurlah harapan 'girl2' kat luar sana.Takut ada pulak yang terjun bangunan.

Oklah ni je kot yang dapat saya 'share' untuk entry kali ni.Malam sikit saya nak turun ilmu hitam pasal blogging.Kalau saya rajinlahkan kalau malas memang korang masuk baca entri ni jelah sampai ke esok.


p/s :
* Manusia dah semakin pelik sebab nak je tukar apa yang diorang dah ada
* Akhirnya kantoi jugak seorang artis tu merampas.So pandai2 dah la ye nak hidup
* Jom layan video clip Justin Bieber feat Usher - Somebody To Love :




Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails