DUA ARTIS YANG BEAN MORENO MINAT ROSAKKAN LAGU

PERSONAL : DUA ARTIS YANG BEAN MORENO MINAT ROSAKKAN LAGU

Selamat pagi.Sementara tunggu kawan saya sampai saya nak up satu entri ringan2 je (sila jangan salah faham dengan statement ni).First of all saya nak ucap thanks kat korang semua sebab tanpa henti korang masuk blog picisan yang hanya di'handle' oleh seorang blogger cap ayam macam saya.Disebabkan korang saya seboleh2 takkan lupa untuk up entri.So kalau boleh sokongan korang amat diperlukan untuk meneruskan mood blogging.



Pagi ni saya nak tanya something.Ada tak benda yang korang suka tetiba bagi korang sakit hati?Mesti ada kan.Pagi ni saya nak cerita pasal satu lagu ni.Lagu ni memang saya minat dan top masa saya sekolah dulu.Korang pernah dengar tak lagu tak mungkin berpaling?Dulu memang top gila lagu ni.Apa?Tak pernah dengar...Ok jom kita layan dulu Vclip dia :





TAK MUNGKIN BERPALING - MAWI & ZAMANI -> DOWNLOAD HERE

Atas ni versi baru lagu Tak Mungkin Berpaling.Amacam best tak?Bagi saya tak best langsung beb.Dah jadi lagu nasyid la plak.Ok ni version yang dinyanyikan oleh Zamani & Mawi.Dua2 artis ni memang saya minat beb!Gua No 1 Fan Mawi tau.Tapi nila Mawi dah nyanyi lagu ni macam nak tak nak je terasa macam nak tendang je bontot Mawi.hahaha...

Tak taulah ni salah siapa.Bagi saya salah Mawi cuma 10% je yang lain salah Music coordinator lagu ni dan composer.Yelah sebelum korang nak suruh artis tu nyanyi lagu silalah buat music arrangement dulu biar suara artis tu masuk ni memang horrible gila.Kalau dah tak boleh nak ngamkan dengan Mawi silalah cari artis lain.Bila buat macam ni orang akan terus blame Mawi padahal dia just accept job je.Tak pasal2 reputasi dia jatuh.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails