ORANG BERUBAH TAPI TOO PHAT MASIH HIP HOP

SANTAI SABTU : ORANG BERUBAH TAPI TOO PHAT MASIH HIP HOP

Hye guys,apa cer hari Sabtu dok umah tak remajalah.Samalah kita dok umah je.Saya ada tetamu datang.Nak tau siapa?NurAlisya Amani.Dia bukan penyanyi ataupun pelakon tapi dia seorang budak botak yang comel.Nanti saya publish gambar dia eyh sebab sekarang ni saya nak cerita pasal satu reunion yang saya rasa best.Dah ramai blogger tulis pasal ni tapi bagi saya as long as saya tulis ikut style saya itu dah buat saya puas hati walaupun tak dapat hit yang tinggi.


Sapa tak kenal dengan group Hip Hop no satu Malaysia.sapa yang tak kenal dengan Too Phat.Dulu masa saya ikut trend budak botak saya paling tak suka dengan budak2 diorang yang sememagnya poyo.Apa yang saya nampak masa tu ialah sapa jadi Hip Hop mesti dapat awek cun2 sebab diorang ada scooter VS then pakai barang mahal.hoho...Actually saya dah dengar lagu ni lama tapi still tak perasan tapi lepas dua tiga kali dengar terasa macam best je.


Sebelum2 ni kita tengok diorang buat album solo kan.Kalau nak tanya saya pendapat antara Malique dangan Joe Flizzow siapa punya album solo yang best dah tentu saya akan cakap Malique.Dia punya lirik sentap beb kalau nak compare dengan Joe Flizzow.Dan kalau diorang tak duet balik memang Malique boleh pergi jauh.Tapi sekarang diorang dah decide nak jalan sekali that's mean guna platform Too Phat so memang akan meletup.Mesti ramai yang tunggu comeback dari Too Phat.So sebelum album diorang release korang dengarlah dulu single diorang.Syok wo!!!





TOO PHAT - MASIH HIP HOP -> DOWNLOAD HERE

P/S :
* Dulu pernah lepak ngan Malique dia memang cool.Tapi tu dulu lah ntah dia ingat lagi ke tak?
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails