BARU DI SUTERABLOGGER

PERSONAL : BARU DI SUTERABLOGGER

Selamat pagi sebelum pergi kerja saya nak publish something yang sikit simple.Benda yang ada benefit untuk saya dan untuk korang.Yelah zaman sekarang mana ada orang buat kerja ikhlas 100%.hoho.Kalau korang perasan Suterablogger dah mengalami beberapai revolusi tak kira dari segi penulisan ataupun template.Yelah dulu budak berhingus so tulis pun mengarut2. Sekarangpun mengarut2 jugak cuma bezanya berilmu.

Perubahan 1 - Tab BSB





BSB ni bukan Backstreet Boy ye.Mintak maaf mintak ampun saya bukan fan boy band yang menari lembik2 ni.Saya seorang yang ganas dan melayan music Oi!.hak3...BSB ni bermaksud Bean Suka Baca.Ini diinspirasikan oleh Eyriqazz.Terpulanglah korang nak cakap saya tiru ke apa janji saya dah mintak izin Eyriqazz dan dia ok je.So kalau ada perkara berbangkit lepas ni saya stapler mulut orang yang bikin panas tu.


Perubahan 2 - Sponsor Saya



Yang ni ada kat sidebar.Tujuan dia wujud adalah untuk promote business yang korang ada.So siapa2 berminat nak tempek barang untuk dipromotekan silalah contac saya ye.Bayaran dia tak mahal sangat memandangkan PR dengan Alexa saya biasa2 je.Tunggulah dah ok esok..haha...takdelah main2 je...So satu banner kecil tu saya just charge RM15 je untuk sebulan.


Perubahan 3 - Blog Best




Ok Blog best ni untuk korang yang nak promote blog.Promote diri tak dibenarkan ye.Just prepare banner 125x125 then bagi kat saya.Saya akan tempek kat situ.Yang ni saya charge murah sikit RM7 satu banner untuk sebulan.Murahkan beli GCB burger Mc Donald pun mahal tau.


Oklah ni je nak bagitau dalam entri ni.So sape2 yang berminat silalah hantar rombongan meminang ke email saya suterablogger@gmail.com.tempat terhad sebab saya just sediakan 4 je sebulan.Letak banyak2 pageload jadi berat.


p/s :
* saje je nak test market mana tau berjaya sebab kalau tak cuba kita tak tau kan.
* Hopefully dapat support dari korang lah ye
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails