BLOG REVIEW | MYVITRD

BLOG REVIEW | MYVITRD

Salam guys,

Dah lama tak buat blog review.So kali ni saya nak share satu blog iaitu MyviTRD.Pernah masuk tak?Jangan takut ni bukan blog jual kereta ataupun spare part Myvi.Nama je Myvi mungkin sebab dia pakai Myvi Putih.First of all saya buat review pasal saya agak tertarik dengan komen dia semasa saya tengah takde mood hari tu ...



Memang dengan komen ni saya cuba lawan kemalasan dan akhirnya dapat buat satu entri.Anyway thanks bro sebab bagi saya something yang boleh mengembalikan mood berblog saya.Kalau nak ikutkan saya baru sekali jumpa dia itupun kat Nokia Ovi yang baru je approve saya punya apps selepas tarikh tamat.


Interface :




Komen Bean Moreno :


* Page tak berat dan simple tapi kalau boleh background tukar yang lebih menarik sikit.


* Bagi saya header itu melambangkan identiti blog.So bila saya tengok header blog ni terasa macam blog travel agency.Sorry bro ni pendapat saya je...


* Isi dan cara penulisan agak menarik.Yang apling saya kagum cara dia tulis entry tu pendek tapi boleh faham.Kalau lah saya boleh buat entry pendek-pendek kan best.


* Dalam blogging ni kita perlu psyco readers dengan gadget-gadget (tapi tak perlu banyak) susunan widget itupun penting untuk psyco.


Macam biasalah sorry kalau review saya ada tak kena dengan citarasa owner blog.Tu apa yang saya lihat dan rasa.Apa-apa pun saya memang suka baca blog ni even tak komen pun.


Blog Name : Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga
URL : http://www.myvitrd.com/
Blogger : MyviTRD
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails