BEAN MORENO VS PENDEKAR BERKUDA | NAK JADI BLOGGER PERLU ADA ETIKA

BEAN MORENO VS PENDEKAR BERKUDA | NAK JADI BLOGGER PERLU ADA ETIKA 



Salam guys,

Alamak hari ni Nuffnang boleh down plak.Habis pageload jadi berat nak baca entry pun agak sukar sebab kena tunggu lama.Harap-harap masalah ni dapat diselesaikan sebab kalau tak mesti ramai readers yang akan tekan button 'x'.


First of all sorry sebab saya mention nama.Kalau nak saman go ahead sebab saya buat entry ni adalah untuk kesedaran bukan untuk mengaibkan dan kalau terus ada blogger yang sempit akal macam ni memang kita tak dapat nak blogging dengan best.Sila diingatkan saya bukan nak cari masalah.Saya agak terkejut dengan etika berblog sesetengah blogger yang mana tiada respect kepada blogger lain.Ye saya tau follower blog ni tak lah cecah riban dan tak lah sefamous Nadia Bayu mahupun Fatin Liyana.So dengan status blogger cap ayam macam saya adakah bermakna saya boleh dipijak.Anda silap!Kenapa tetiba saya nak emo macam ni.Actually tak emo pun just remind je ...Jom kita tengok komen ni :




Ni komen dalam entri sebelum ni iaitu Rahsia Memotong Kuku.Simple je bro kalau ang tak percaya benda ni dan ang anggap sunnah itu mistik sila jangan komen.Kalau ang nak kebenarannya ang boleh refer OhIslam & AhmadZaki.Ang kata tak pernah keluar mana-mana sumber abis saya dapat dari mana?sebelum saya tulis entri saya akan 'google' dulu.So sebelum nak jadi negatif sila rajin dan kalau ang malas sampai bila ang akan jadi sempit.


Ni komen kedua dari dia ...




Ni komen untuk entri Astro First.Senang je dia cakap saya nak tayang TV besar.Beb kat umah ni just ada satu je TV.Macam mana saya nak demo kalau tak snap gambar TV.Benda macam ni pun ang nak buat issue ka?Satu perkataan je yang saya boleh bagi kat ang iaitu Attention Seeker.Takkan UV dah >1K nak attention lagi beb.


So lepas ni kalau takat nak komen dan bagi orang lain negatif sila jangan komen ang buat dosa je bro.So dengan apa yang saya terangkan dalam entri ni harap ang faham & berfikir sebelum buat something.Sila berblog dengan etika jangan sebab nak kejar traffik jadi tak bermoral.Sekali lagi saya mintak maaf kalau entri ni buat ada blogger yang panas punggung.


p/s :


* Blogging sepatutnya menjadikan seseorang itu faham erti persahabatan.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails