DESIGN FOR THE BROTHERS

DESIGN FOR THE BROTHERS

Salam guys,

Jangan pelik korang tak salah masuk blog sebab tajuk tu je saya bercakap bahasa mat salleh.Tadi saya dikejutkan oleh satu chat dari insan yang tak pernah tegur saya di facebook.Paling kuatpun dia tweet je saya.Mungkin sebab saya ni blogger tahap bawahan.haha...takdelah saya bergurau sempena Chinese New Year je.Tadi YiedPozi ada chat dengan saya dan mintak tolong saya design satu banner untuk dia dan Dauzpozi.Siapa tak kenal dengan dua adik-beradik blogger yang memang tengah up sekarang ni.Jadi saya dengan rasa rendah diri ni siapkan design ni dan harap Yied puas hati dengan design saya yang sangat simple ini...


Design ni saya panggil 'Design For The Brothers'.Apa pendapat korang tentang design ni.Saya buat warna merah sebab warna blog yied ialah merah dan kebetulan kita cuti Chinese New Year.

p/s :

* Actually ada lagi maksud tersirat disebalik design ni hanya orang yang faham akan mengerti..hoho
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails