DIDDY FEAT SKYLAR GREY - COMING HOME

DIDDY FEAT SKYLAR GREY - COMING HOME


"I'm coming home 

I'm coming home 

tell the World I'm coming home 
Let the rain wash away all the pain of yesterday 
I know my kingdom awaits and they've forgiven my mistakes 
I'm coming home, I'm coming home 
tell the World that I'm coming"


Salam guys,

Oklah tiada entri tips hari ni sebab malas nak buat research pasal blogging.  Otak agak kepenatan sebab dah dua minggu bekerja keras untuk The Store.  Saya mulakan entri dengan satu lirik lagu yang bagi saya memang best dan menunjukkankan kebangkitan setelah kejatuhan.  Apa kata kita layan lagu ni :






DIDDY FEAT SKYLAR GREY - COMING HOME [DOWNLOAD HERE]

Lagu ni best bagi saya sebab lirik dia memang boleh bagi semangat kat saya.  Kita mesti akan rasa 'down' bila kita mengalami kejatuhan yang sangat teruk.  Dulu saya pernah berada di atas dan diapit beberapa sahabat yang best.  Masa tu saya jadi tumpuan dan apa yang saya suarakan didengar.  Tapi bila saya terjatuh umpama roket terhempas yang tinggal dengan saya hanya beberapa orang sahabat.  Sahabat yang mengenali apa itu Kesetiaan dalam persahabatan.  Dem i love that word.

Selama ni saya hanya berdiam diri dan lihat apa yang akan terjadi.  Adakah saya akan melatah dengan perbuatan meraka?  Owh tidak sebab saya bermula dengan kosong dan saya berjaya built up satu team yang besar.  Dan sekiranya perlu selepas kejatuhan saya ni saya akan bangkit dengan satu team yang lebih besar dan kuat.  So kepada yang mencabar sila hayati lirik lagu ni sekali lagi saya ulang chorus :

"I'm coming home 
I'm coming home 
tell the World I'm coming home 
Let the rain wash away all the pain of yesterday 
I know my kingdom awaits and they've forgiven my mistakes 
I'm coming home, I'm coming home 
tell the World that I'm coming"

Lagi satu harap korang fahamkan satu ayat dari Tupac Shakur ni :


“I know it seems hard sometimes but remember one thing. Through every dark night, theres a bright day after that. So no matter how hard it get, stick your chest out, keep ya head up.... and handle it.” 
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails