KALAU BUKAN AKU SIAPA VVS 1...KEPADA HATERS,MANUSIA TANPA NAMA SILA FOKUS LAGU INI

KALAU BUKAN AKU SIAPA VVS 1...KEPADA HATERS, MANUSIA TANPA NAMA SILA FOKUS LAGU INI




"Cemburu, Jangan cemburu...
 Kagum boleh tapi jangan, jangan cemburu...
 Aku tahu, aku tahu, aku tahu engkau mahu...
 Tapi VVS1 na'ah na'ah na'ah"

Salam guys,

Saya mulakan entri kali ni dengan lirik lagu VVS1.  Ok dalam kehidupan kita sebagai manusia adalah sesuatu yang mustahil untuk kita puaskan hati setiap insan yang hidup dalam muka bumi.  Even apa yang kita buat baik tetap akan ada orang yang tak suka or tak puas hati. Masalah ni memang takkan selesai even kita ikut apa yang meraka mahu.  Kita tetap tidak akan dapat senang hati.

Ok kepada haters dan anonymous yang wujud dalam dunia ni.Apa kata korang dengar lagu ni :







Amacam korang faham ke tidak dengan lirik lagu ni wahai haters.  Bagi saya haters ni akan wujud disebabkan dua benda je.  Perasaan cemburu yang menebal dan juga perasan diri tu bagus.  Bila ada je yang lebih sikit mulalah dia panas punggung.  Aduhai apa masalah dengan pemikiran kamu, kamu, dan kamu wahai haters.

Apa kaitan lagu ni dengan haters.  Ok simple je, saya bagi contoh saya ni adalah seorang blogger.  Terus-terang saya cakap saya anggap diri saya VVS 1.  VVS 1 tu bermaksud permata gred 1.  Kenapa?  Bila kita anggap yang kita ni terlalu cikai maka orang akan pijak kepala kita dengan senang je.  Walaupun macam tu saya tetap tau apa itu hormat dan saya tak pandang rendah pada orang.  Terus terang saya cakap saya akan buat tak tau dengan anonymous dan juga haters.  Bak kata budak muda 'Pergilah mam...'.

Anyway saya nak ucap thanks to all haters & anonymous sebab tanpa kehadiran diorang tak mungkin saya akan dapat teruskan kehidupan dan diorang juga kadang-kadang boleh buat kita nampak kesalahan kita.  Tak lupa jugak thanks atas pageview dan juga visit dari mereka

p/s :

* Saya tak sombong dan angkuh tapi saya cuma tegas...hahaha...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails