JALAN-JALAN CARI GAMBAR | NURUL AIEN HASHIM

JALAN-JALAN CARI GAMBAR | NURUL AIEN HASHIM

Selamat malam guys,

Seperti yang dijanji kan saya membuka satu segmen baru dalam Suterablogger.  Maka setelah berjam bergelumang dengan Photoshop saya berjaya hasilkan beberapa gambar yang saya tangkap hasil photoshoot bajet rendah yang telah terjadi di Putrajaya bersama model pertama saya Nurul Aien Hashim (nama dah ada sikit-sikit macam Jeslina Hasim.haha).

Dah lama tak main editing so agak terkial-kial edit gambar ni.  Kalau ada competition memang saya yang last siap. So jom usha gambar yang saya dah tangkap dan edit.

Model - Nurul Aien Hashim







Just a simple snap and editing dari Bean Moreno si 'Tukang Ambil Gambar' amatur.  Jadi kat sini saya mohon jasa baik photographer yang hebat-hebat untuk komen so next time saya boleh improve.  Bukan berangan nak jadi PhotoBlogger tapi hanya mencuba.  So komen biarlah berpatutan tidak terlalu mahal dan tidak terlalu murah.hak3...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails