RUMAH BEAN MORENO DAH JADI GOLD CLASS CINEMA DENGAN ASTRO FIRST

RUMAH BEAN MORENO DAH JADI GOLD CLASS CINEMA DENGAN ASTRO FIRST



Salam guys,

Sebelum saya start dengan entri sebenar maka saya nak sebarkan berita tentang pergolakan dan rusuhan di Mesir terutama sekali apa yang terjadi pada pelajar kita di sana.Berita terbaru yang saya terbaca tadi ialah TUDM dah hantar 3 pesawat untuk bawa pulang student kita kat sana.Kepada keluarga harap tenang dan sama-sama kita doakan keselamatan mereka.

Ok back to the business,korang pernah masuk Gold Class Cinema.Saya dah pernah thanks to Signature & Nuffnang sebab sponsor tiket gold class kat saya dan aiensepet.Duduk dalam gold class tengok wayang memang syok siap ada comforter tu.Tapi jangan risau kalau korang tak mau membazir duit RM50 (tu paling murah) bayar Cinema Signature korang boleh rasai perasaan tengok wayang kat Gold Class cinema macam Signature dengan Astro First.


Jom saya share macam mana korang boleh jadikan rumah korang sebagai satu Gold Class Movie Cinema dengan Astro First ...


1. Just tekan channel 480
2. Pilih Movie Yang Korang Nak Usha



Tekan Button Biru


Tekan Button Biru untuk confirm order

3. Buat Bayaran & SMS




Just tekan Yello untuk start tengok

Lepas dah tekan button 'Yellow' korang just  perlu sediakan makanan, bantal dan comforter.Harus diingatkan bahawa waktu tayangan pun lebig kurang macam GSC dan TGV mahupun Rex (ntah buka lagi ke tak) tapi tak sama dengan Colleseum.Yang penting korang just boleh tengok dalam tempoh dua hari.Maknanya korang dah save beberapa ratus di situ dan bayaran untuk satu movie dalam Astro First ialah RM15.90.Bayaran akan di cas pada bil bulanan ye.


Bendi ni lagi best kalau korang ada Astro Byond + Astro PVR sebab dahlah gambar cantik lepas tu boleh record so bayangkan penjimatan di situ...hak3...


p/s :


* Phreak gua nak pinjam Astro PVR lu...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails