THANKS SEBAB FOLLOW BLOG NI.BARU SERIBUPUN NAK KECOH!

THANKS SEBAB FOLLOW BLOG NI.BARU SERIBUPUN NAK KECOH!

Selamat pagi guys,

Hari ni saya agak penat tetapi saya tak boleh nak lelap mata sebab tak mengantuk.  Hari ini hari yang agak penat sebab saya kena kerja non stop 12 jam atau mungkin lebih.  Korang kiralah sendiri kalau 8.30 am - 10.30 pm.  Saya rasa ada jugak saya setup dalam 50 biji PC untuk The Store hari ni.  Kalau bisnes sendiri rasanya malam ni dah boleh pi payung kawan-kawan makan.  Hari ni agak mewah makan sebab Boss belanja.  Thanks kat boss yang sanggup keluar duit poket untuk payung makan.

Ok berbalik pada tujuan asal.  Hari ni agak terkejut bila ternampak bilangan follower dalam blog ni.  Wah tetiba ada perasaan teruja tengok followers.  Bagi blogger-blogger top followers tu tak jadi masalah bagi diorang.  Sekali ketip 10 yang datang.  Tapi saya, dalam setahun nak dapat seratus pun susah beb.  Tapi itu takde hal sebab bukan kepuasan saya dapat follower yang banyak.  Sebab apa kalau follower makan riban tak semua follower itu adalah genuine.  Sebab saya rasa masih ramai yang still terikut-ikut 'budaya DiGi' dalam blogging ni.

Saya tak kisahlah kalau ada otai blog nak cakap saya ni jakun ke apa janji saya teruja dengan nombor 1000 itu dan kalau saya betul kejar followers angka tu takkan kekal sebab ada cara nak dapat followers ramai cuma saya tak berkesempatan nak buat dan kurang berminat.  Biarlah orang tu follow sebab apa yang saya nak sampaikan.  Anyway thanks to semua follower yang follow blog ni samada secara rela ataupun ada kepetingan peribadi. 



p/s :

Jangan lepas ni ada orang komen macam ni dah la :

" Eleh Bean baru cecah 1000 pun nak kecoh! Kitorang dah lama ada follower lebih seribu!"

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails