BLOG REVIEW | THE KAK INA KL

BLOG REVIEW | THE KAK INA KL

Salam guys,

Kali ni saya nak review satu blog yang korang anggap dia otai dalam blogging ni.Ya dulu dia sama-sama up dengan saya tapi sekarang dia lebih hebat.Kalau korang rajin pi event Nuffnang memang akan jumpa dia dengan manager dia.Wah siap ada manager lagi tau.Siapa tak kenal Kak Ina KL chef blogger kita kan.

Interface :



Komen Bean Moreno :


* Macam yang kita tau blog kak ina ni satu je kelebihan dia dia tulis apa yang dia buat termasuk tips blogging.So apa info yang ada dalam blog ni jujur bukan Ctrl C + Ctrl V.


* Widget kat blog kena tersusun so nampak kemas sebab susunan widget pun menampakkan kesungguhan kita blogging.


* Kita kena anggap blogging itu sama macam masuk Akademi Fantasia.Gunakan ruang dengan baik sebab ruang tu akan menarik minat readers.


* Tab Link kat atas tak nampak so readers tak perasan.


So macam biasa lah saya mintak maaf kalau review saya ni tak kena dengan citarasa owner blog.Just pandangan dan pendapat seorang blogger cap kentang putar. 


Blog Name : TERTUNAILAH HASRAT DI HATI
URL : HTTP://KAKINAKL.COM
Blogger : Kak Ina KL



p/s :


* kak bila nak masak untuk saya lagi?

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails