PERMOHONAN MAAF SECARA TERBUKA KEPADA PENDEKAR BERKUDA

PERMOHONAN MAAF SECARA TERBUKA KEPADA PENDEKAR BERKUDA

Salam guys,

First of all thanks sebab nasihat-nasihat yang korang bagi rentetan dari perselisihan faham antara saya dengan Pendekar Berkuda.Mungkin ramai yang salah faham pasal kejadian hari Jumaat & Sabtu ni.So tak eloklah kalau time tembak saya buat open tapi time mintak maaf nak buat tutup kan.Kepada Pendekar Berkuda saya selaku seorang blogger picisan nak mintak maaf if entry sebelum ni boleh bikin panas satu blogsphere.So ...


Penjelasan ata apa yang terjadi :


* Ok satu kesalahan bagi saya apabila mention nama blogger lain dalan entry..Opps terlebih sudah.Saya admit itu satu kesalahan.Dan sekarang saya tebus semula dengan maaf secara terbuka.Itupun kalau diterima kan.


* Actually saya bukan marah pun tapi just nak tegas kan bahawa itu sememangnya amalan sunat dan itu sunah Rasulullah dan saya ada bagi ia dipetik dari kitab apa.So kalau still tak percaya itu terpulang pada persepsi sendiri.Takkan sunnah Rasulullah kita hanya percaya pada kahwin 4 je kan.So next time kita harus cari sebelum kondem.


* Saya cut n paste komen-komen adalah disebabkan nak tunjuk something iaitu if kita buat something yang tak best kat blog orang maka tak mustahil ada orang guna nama kita or url kita untuk komen.Dalam maya tak mustahil kita ada musuh (haters).Dan tak mustahil ada orang akan buruk-burukkan nama kita...who knows...


Harap kes ni settlelah sebab selagi saya tak buat macam ni saya tau ramai 'blogger batu api' di luar sana akan guna situasi ni untuk mereka laga-lagakan saya & Pendekar lepas ni.Bukti jelas dah nampak.Anyway thanks to Fitrihadi dan beberapa blogger lain yang bagi pandangan dan nasihat.Saya amat hargai itu semua.


p/s :


* Syukur sebab still ada di muka bumi dan dikurniakan dengan sahabat yang baik...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails