BIG SPENDER AKAN TV MENANG LCD FULL HD

BIG SPENDER AKAN TV MENANG LCD FULL HD

Salam guys,

First of all saya nak tanya korang.Apa impression korang terhadap tajuk di atas?Saya tau mesti ada di antara korang yang yang fikir saya ni jenis pervert.Actually bukan nak melucah beb ni saya sendiri pun boleh terpesong bila terbaca ayat tu kat Giant.Korang usha gambar di bawah ...



Masa mula-mula saya nampak banner tu saya terus blur dan terfikir ada jugak contest mengarut macam ni.Memang tak terfikir yang 'Big Spender' ialah pembeli amount terbanyak.Ces iklan macam ni boleh mendatangkan keraguan bagi orang suci macam saya.haha...Kalau tak silap banyak lagi iklan-iklan yang boleh menimbulkan syak wasangka bila kita baca.Serius bila saya ternampak je iklan ni saya tergelak secara tiba-tiba.Siot tol...

p/s :

* Korang pulak ada tak ternampak iklan-iklan yang boleh mendatangkan double meaning pada first impression?


Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails