AVRIL LAVIGNE - WHAT THE HELL

AVRIL LAVIGNE - WHAT THE HELL




Selamat petang guys,

Apa aktiviti korang hujung minggu.  Hari ni baru boleh saya kata kan satu perkataan yang dah lama saya tak sebut iaitu 'Another boring Sunday'.  Takde apa nak buat just duduk depan PC usha-usha apa yang patut.  Dah dekat sejam saya berguru kat bloggerstop dan seotips.  So lepas berguru saya macam nak godeh-godeh html coding.

Petang-petang ni saya nak share satu lagu.  Saya dah beberapa kali nak review lagu ni tapi tak terbuat.  So petang ni ada masa saya review je lah lagu ni.  Jom layan dulu :






AVRIL LAVIGNE - WHAT THE HELL [DOWNLOAD HERE]

Rasa tak payah lah saya letak lirik untuk lagu ni sebab kat video youtube atas ni dah ada.  Korang just refer je.

Komen Bean Moreno :

* Keunikan Avril Lavigne ni terletak pada suara chipmunk dia.  Ada ke penyanyi lain yang mempunyai suara macam ni?

* Dari dulu sampai sekarang dia tetap dengan melodi Pop Punk dalam lagu-lagu dia dan memang konsep tu sesuai dengan ni.

* Avril Lavigne merupakan satu simbol penyanyi childish yang riang.  Even dia isteri orang tapi tetap nampak macam nudak-budak.  Itu pasallah Liyana Jasmay terikut.

* Dalam lirik Avril Lavigne mesti ada lirik-lirik yang menunjukkan dia protes something.

p/s :

* Bilalah minah ni nak buat show kat Kuala Lumpur...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails