BARACK OBAMA PUN DAH BERHENTI MEROKOK...KORANG BILA LAGI?

BARACK OBAMA PUN DAH BERHENTI MEROKOK...KORANG BILA LAGI?



Salam guy,

Dalam entri ni saya just nak share satu benda yang agak memeranjatkan saya setelah membaca surat khabar lunch tadi.  Saya tak pernah tau yang President Amerika Barack Obama ni seorang perokok.  Bukan takat tu je active smoker plak tu.  Kira lebih kurang macam saya lah dulu (sebelum operation) memang naga keramat orang kata.  Che Armster siap letak gambar saya time sekolah dulu tapi time tu tiada bukti saya pegang rokok.  Sorry ye Chearm sila cari bukti yang lebih kukuh.

Berita ni diumumkan sendiri oleh isteri dia Michelle Obama iaitu Wanita Pertama Amerika Syarikat (fist Lady...dah namapun isteri) setelah Barack Obama berjaya berhenti merokok selama setahun.  Dah setahun baru isytihar beb kalau kita baru dua hari dah heboh satu kampung.  Dalam keratan akhbar Michelle berkata suaminya Barack Obama.  Yang tak boleh diterima akal Barack Obama pun curi-curi hisap rokok.Ni kes takut bini ke ataupu bini yang tak takut dia.hak3...

Macam yang saya pernah cakap dulu lah.  Lelaki akan berhenti merokok dengan beberapa alasan dan Barack Obama berhenti merokok disebabkan komitmen ke atas kedua-dua anaknya.  Petua ataupun cara Obama berhenti merokok senang je,  dia just kunyah gula-gula getah Nicorette.  So kepada perokok tegar kalau nak berhenti merokok tapi takde duit nak beli Niquitin korang boleh beli Nicorette.

p/s :

* Harap-harap saya dapat kekalkan tahap keberhentian rokok ini...Alhamdulillah dah 7 bulan
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails